Πρώην αεροσυνοδοί της Alitalia συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Ρώμης και επέλεξαν έναν πρωτότυπο τρόπο για να διαμαρτυρηθούν για την διάλυση του ιταλικού αερομεταφορέα.
Κάποιες δεκάδες πρώην εργαζόμενες στην Alitalia παρατάχθηκαν στην πλατεία πάνω από το Καπιτώλιο το απόγευμα της Τετάρτης και ξεκίνησαν να βγάζουν τα ρούχα τους, βγάζοντας από πάνω τους την επίσημη στολή της πάλαι ποτέ κραταιάς αεροπορικής εταιρείας.
Τα συνδικάτα των εργαζομένων, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησαν σε ξένους ανταποκριτές πριν από δύο εβδομάδες, εξέφρασαν την έντονη αντίθεση και απογοήτευσή τους.
Διαμαρτύρονται επίσης για το ότι στο εξής δεν θα εφαρμόζονται οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας και για την απόφαση να μην επαναπροσληφθούν και να μπουν σε ταμεία ανεργίας 6.800 εργαζόμενοι.
«Δεν είναι αλήθεια ότι ήμασταν υπεράριθμοί. Ο πραγματικός στόχος είναι να χάσει η Ιταλία όλες τις σημαντικές αεροπορικές συνδέσεις, στην Ευρώπη και όχι μόνον», υπογραμμίζουν τα συνδικάτα.
Η ιταλική κυβέρνηση, όμως, υπενθυμίζει ότι η δημιουργία της Ita είναι αποτέλεσμα διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ότι στο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξή της προβλέπεται διπλασιασμός των αεροσκαφών μέχρι το 2025.
Η Αlitalia θα πέταξε το βράδυ της 14ης Οκτωβρίου για τελευταία φορά, μετά από αμέτρητες αεροπορικές συνδέσεις, οι οποίες είχαν αρχίσει το μακρινό 1947.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα κομμάτι της σύγχρονης ιστορίας της χώρας: ήταν ο επίσημος αερομεταφορέας των Ολυμπιακών Αγώνων της Ρώμης το 1960, ενώ τρεις δεκαετίες αργότερα τις στολές του προσωπικού κλήθηκε να σχεδιάσει ο Τζόρτζιο Αρμάνι.
Τον περασμένο αιώνα, η Alitalia ήταν η δωδέκατη αεροπορική εταιρία στον κόσμο. Από το τέλος των χρόνων του 1990 όμως άρχισαν τα προβλήματα, με τεράστια λάθη στις στρατηγικές επιλογές, όπως και την όλο και μεγαλύτερη ανάπτυξη των εταιριών χαμηλού κόστους.
Η Ita έρχεται να καλύψει το κενό της Alitalia
Η Ita καλείται τώρα να καλύψει το μεγάλο αυτό κενό . Πρόκειται, πάντως , για δυο εντελώς αυτόνομες εταιρίες και, προς το παρόν, αποφασίσθηκε ότι η «νεογέννητη» Ita δεν πρέπει να ξεπεράσει τους 2.800 εργαζόμενους.
Τα αεροσκάφη της -όπως γράφει ο Τύπος- θα μπορέσουν πιθανόν να διατηρήσουν το σήμα του αερομεταφορέα που «συνταξιοδοτείται» σήμερα το βράδυ
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.