Το YouTube όπως όλες οι online πλατφόρμες, δίνουν τη δυνατότητα στοχευμένων διαφημίσεων σε συγκεκριμένους χρήστες βάσει των ενδιαφερόντων τους.
Για παράδειγμα κάποιος που αναζητά στο internet οικονομικές συμβουλές, θα δει διαφημίσεις για επενδυτικά προϊόντα και υπηρεσίες.
Στο Κιότο της Ιαπωνίας όμως η αστυνομία εκμεταλλεύτηκε αυτές τις διαφημίσεις για να τις μετατρέψει σε προειδοποιήσεις. Η ηδονοβλεψία είναι ένα σημαντικό πρόβλημα στη χώρα και οι συλλήψεις έχουν αυξηθεί κατά 25% σε σχέση με πέρυσι. Έτσι, για να αποτρέψει τους επίδοξους ηδονοβλεψίες, η αστυνομία προσφέρει στοχευμένες διαφημίσεις στο YouTube, προειδοποιώντας πως η ηδονοβλεψία είναι παράνομη.
Οι διαφημίσεις της αστυνομίας εμφανίζονται κυρίως σε άντρες άνω των 18 οι οποίοι έχουν χρησιμοποιήσει σχετικούς όρους αναζήτησης με την ηδονοβλεψία ή ψάχνουν για να αγοράσουν μικροσκοπικές κάμερες. Η διαφήμιση των 6 δευτερολέπτων αναφέρει:
Η ηδονοβλεψία είναι παράνομη. Κάποιος παρακολουθεί! Η τιμωρία θα είναι αυστηρή.