Ιαπωνική πανστρατιά με σημαιοφόρους τις Toyota, Subaru, Mazda, Kawasaki και Yamaha, για να κρατήσουν στη ζωή τα θερμικά μοτέρ.

Στη συγκρότηση μιας Πανιαπωνικής συμμαχίας, προχωρούν οι μεγαλύτεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων και μοτοσικλετών της χώρας, ώστε να αντισταθούν με κάθε κόστος στην επέλαση των ηλεκτρικών οχημάτων και να αναζητήσουν νέες μεθόδους για την απανθρακοποίηση του στόλου της.

Πρόκειται για μια έναν διευρυμένο συνασπισμό που αποτελείται από τις Toyota, Subaru και Mazda από τον αυτοκινητικό κλάδο, και τις δημοφιλείς εταιρείες παραγωγής δίκυκλων Kawasaki και Yamaha Motor.

Στο πλαίσιο κοινής συνέντευξης Τύπου στην πίστα Okayama στη δυτική Ιαπωνία ανακοίνωσαν ότι θα επενδύσουν μαζικά στα «πράσινα» καύσιμα. Αυτά δεν παράγονται από πρώτη ύλη που έχει ως βάση το πετρέλαιο, αλλά χρησιμοποιούν βιομάζα, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, απόβλητα και δεσμευμένο CO2. Επομένως, έχουν μηδενικές ή περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Ειδικότερα, η στρατηγική τους βασίζεται σε τέσσερις κεντρικούς άξονες που είναι:

– Συμμετοχή σε αγώνες χρησιμοποιώντας καύσιμα ουδέτερα ως προς τις εκπομπές άνθρακα
– Διερεύνηση της χρήσης των κινητήρων υδρογόνου σε δίκυκλα και άλλου τύπου οχήματα
– Επέκταση του προγράμματος συμμετοχής σε αγώνες με οχήματα που «καίνε» υδρογόνο
– Απομάκρυνση από τα ηλεκτρικά

Ειδικότερα, οι Mazda και Toyota θα συνεργαστούν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό εξελίσσοντας έναν 1.500αρη βιοντίζελ κινητήρα τεχνολογίας Skyactiv-D. Δημοσιεύματα αναφέρουν πως το μοτέρ θα βρει πεδίο εφαρμογής και στο Mazda 2.

Οι Subaru και Toyota θα συμπλεύσουν στους αγώνες αντοχής Super Taikyu Series 2022 στην Ιαπωνία, αξιοποιώντας συνθετικά καύσιμα από βιομάζα. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, να δούμε την εν λόγω τεχνολογία στα νέα Toyota GR86 και Subaru BRZ που χρησιμοποιούν κοινά μηχανικά μέρη.

Οι Kawasaki και Yamaha θα εξετάσουν την προοπτική κοινής έρευνας για την εξέλιξη κινητήρων υδρογόνου για μοτοσικλέτες.

Η εν λόγω ανακοίνωση καταφτάνει στον απόηχο της έντονης αντίθεσης του προέδρου της Toyota, Akio Toyoda, με την ηλεκτρική φρενίτιδα που χαρακτηρίζει τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά και τις έντονες πιέσεις των θεσμών, που θεωρούν τα ηλεκτρικά ως το μοναδικό μέσο επίτευξης ανθρακικής ουδετερότητας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Μέσω της προώθησης της περαιτέρω συνεργασίας στην παραγωγή, τη μεταφορά και τη χρήση καυσίμων σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι πέντε εταιρείες στοχεύουν να παρέχουν στους πελάτες περισσότερες επιλογές», ανέφεραν οι εταιρείες σε κοινή ανακοίνωσή τους.