Ο φορέας διαχείρισης των δημόσιων συγκοινωνιών του Λονδίνου TfL, των οποίων η οικονομική κατάσταση επιβαρύνθηκε από τη χαμηλή προσέλευση λόγω της πανδημίας, ανακοίνωσε σήμερα την παράταση της έκτακτης βοήθειας της βρετανικής κυβέρνησης που του επιτρέπει να διατηρήσει σε υψηλό επίπεδο την ποιότητα των υπηρεσιών του. Η ειδική αυτή χρηματοδότηση της κυβέρνησης επρόκειτο να εκπνεύσει σήμερα, αλλά παρατάθηκε έως την 18η Φεβρουαρίου, καθώς το Tfl «συνεχίζει να συζητά με την κυβέρνηση» για μια χρηματοδότηση περισσότερο μακροπρόθεσμη, ανέφερε η επιχείρηση σε ανακοίνωση
Από την αρχή της κρίσης της Covid-19, η κυβέρνηση διοχέτευσε ήδη σχεδόν 4 δισεκατομμύρια στερλίνες (4,8 δισεκατομμύρια ευρώ) σε επιχορηγήσεις, στα οποία προστίθενται 600 εκατομμύρια στερλίνες σε δάνεια.
Η κυβέρνηση και ο δήμος του Λονδίνου, από τον οποίο εξαρτάται ο δημόσιος οργανισμός Transport for London (TfL), αλληλοεπιρρίπτουν τις ευθύνες για την εξεύρεση βιώσιμης χρηματοδότησης.
Η δημαρχία ζητεί συγκεκριμένα ακόμη σχεδόν 1,7 δισεκ. στερλίνες από την κυβέρνηση για τη χρηματοδότηση του TfL έως τον Απρίλιο του 2023. Ο δήμαρχος Σαντίκ Καν προειδοποιεί για μειώσεις υπηρεσιών ή ακόμα και το κλείσιμο μιας γραμμής του μετρό.
Το υπουργείο Μεταφορών καλεί από την πλευρά του τον δήμαρχο να «αναλάβει την ευθύνη του να επαναφέρει το TfL σε βιώσιμη οικονομική βάση αντί να συνεχίζει να ζητά από το κράτος να το διασώσει».
Η οικονομική ανάκαμψη στο Λονδίνο μετά την πανδημία χρειάζεται ένα «δίκτυο μεταφοράς χρηματοδοτούμενο σωστά στην πρωτεύουσα», δήλωσε το TfL σήμερα σε ανακοίνωσή του. «Είναι βασικό το Λονδίνο να λάβει μακροπρόθεσμη κυβερνητική χρηματοδότηση, που είναι ζωτικής σημασίας για τα επόμενα χρόνια», υπογραμμίζει.
Μετά τον τελευταίο «συναγερμό» για την παραλλαγή Όμικρον, το επιβατικό κοινό επιστρέφει στις δημόσιες συγκοινωνίες του Λονδίνου. Ο αριθμός των επιβατών, εβδομαδιαία, ήταν στα μέσα Ιανουαρίου στο 50% του επιπέδου προ πανδημίας στο μετρό και στο 70% στα λεωφορεία.
Το TfL αναμένει η κίνηση του επιβατικού κοινού να αυξηθεί έως 80% φέτος, κάτι που ωστόσο θα αφήσει μια τρύπα που πρέπει να γεμίσει με έσοδα. Η εταιρία εξετάζει αρκετές εκδοχές για να ενισχύσει τα έσοδά της: κέρδη αποδοτικότητας, εμπορική διαχείριση ακινήτων ή ακόμη παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.