ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

«Ο Ιησούς δωρίζει τα όργανά του» – Αμφιλεγόμενη διαφήμιση προκαλεί αντιδράσεις (φώτο-βίντεο)

«Ο Ιησούς δωρίζει τα όργανά του» – Αμφιλεγόμενη διαφήμιση προκαλεί αντιδράσεις (φώτο-βίντεο)

Οργισμένες αντιδράσεις προκαλεί στο διαδίκτυο αμφιλεγόμενη διαφήμιση η οποία έχει διχάσει την κοινή γνώμη και έχει εξοργίσει έναν Μουσουλμάνο ηγέτη.

Στη διάρκειας 150 δευτερολέπτων διαφήμιση δύο ένστολοι φρουροί ρωτούν τον σταυρωμένο Ιησού αν επιθυμεί να δωρίσει τα όργανά του, λίγο πριν πεθάνει και Εκείνος συμφωνεί.

Ο ιδρυτής της οργάνωσης Ισλαμική Φιλία της Αυστραλία, Κέισαρ Τραντ δήλωσε ότι η διαφήμιση προκαλεί αγανάκτηση κατά αγαπημένων προσώπων συμπληρώνοντας ότι ενδέχεται να θίξει ορισμένους Χριστιανούς και Μουσουλμάνους.

Ωστόσο, ο Επίσκοπος της Αγγλικανικής εκκλησίας στο Νότιο Σίδνευ, Μάικλ Στίντ διαφωνεί με την παραπάνω άποψη και παρά το γεγονός ότι αποδέχεται πως για κάποιους η διαφήμιση μπορεί να θεωρηθεί προσβλητική, επιμένει ότι το μήνυμα που περνάει είναι σημαντικό.

«Χρησιμοποιείται το παράδειγμα του Ιησού που αυτοθυσιάστηκε προκειμένου να επικοινωνηθεί ένα σημαντικό μήνυμα» δηλώνει χαρακτηριστικά.

Αλλά και οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων εμφανίζονται διχασμένοι, με ορισμένους να αναρωτιούνται αν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την εικόνα του προφήτη του Ισλάμ, Μωάμεθ σε μία αντίστοιχη κίνηση.

Η διαφήμιση αποτελεί την εισαγωγή ενός ντοκιμαντέρ το οποίο ονομάζεται Dying to Live (Πεθαίνω να Ζω) το οποίο φωτίζει την υπόθεση της έλλειψης εγγεγραμμένων δωρητών οργάνων στην Αυστραλία.

Ένας από τους φρουρούς ρωτά τον Ιησού αν θα ήθελε να γίνει δωρητής οργάνων, με τον άλλο φρουρό να απαντά: Το καταλάβαμε. Κανείς δεν θέλει να μιλάει για τον θάνατο.

«Ωστόσο τα όργανά σου θα μπορούσαν να σώσουν τις ζωές μέχρι και έξι ανθρώπων» συνεχίζει ο φρουρός με τον ηθοποιό που υποδύεται τον Χριστό να απαντά: «Προφανώς και θα το κάνω, είμαι ο Ιησούς».

Οι δύο φρουροί στη συνέχεια παροτρύνουν τον Ιησού να πραγματοποιήσει διαδικτυακά την εγγραφή του ως δωρητής οργάνων. Ένας από αυτούς μάλιστα καρφώνει το κινητό του τηλέφωνο στο δόρυ και το σηκώνει ψηλά στον Σταυρωμένο Ιησού, για να ολοκληρώσει την εγγραφή του.

Η διαφήμιση κλείνει με την παραίνεση: Κάνε ό,τι θα έκανε ο Ιησούς.

Η απεγνωσμένη προσπάθεια να ενθαρρυνθούν δωρητές οργάνων οδήγησε τον σκηνοθέτη Ρίτσαρντ Μπούλοκ να γυρίσει μία διαφήμιση για τον Ιησού.

Χωρίς αμφιβολία αυτή η διαφήμιση θα προκαλέσει κάποιες έντονες συζητήσεις και αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός: Να κάνουμε τους ανθρώπους να συζητήσουν για τη δωρεά οργάνων.

Η αμφιλεγόμενη διαφήμιση έχει προγραμματιστεί να προβληθεί σήμερα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.