Η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την Αττική και η ανάθεση του έργου κατασκευής στη θυγατρική του ΑΔΜΗΕ, «Αριάδνη», από τη ΡΑΕ κατά τη διάρκεια της θητείας της προηγούμενης κυβέρνησης έχουν προκαλέσει γκρίνια στις ελληνοκυπριακές σχέσεις. Και αυτό καθώς η ΕΕ είχε αναγορεύσει ως φορέα υλοποίησης του έργου την κυπριακών συμφερόντων εταιρεία EuroAsia Interconnector.
Η συνέχεια λίγο-πολύ γνωστή, με την ελληνική πλευρά να επισημαίνει ότι η συγκεκριμένη εταιρεία στις κρίσιμες διαπραγματεύσεις για την έναρξη υλοποίησης του έργου δεν εμφάνισε τα απαιτούμενα κεφάλαια, σε αντίθεση με τον ΑΔΜΗΕ.
Η EuroAsia έχει επιδοθεί σε ένα μπαράζ δικαστικών προσφυγών επιδιώκοντας να ακυρώσει τους διαγωνισμούς του Διαχειριστή για τους υποσταθμούς αλλά και την απόφαση της ΡΑΕ να αναθέσει το έργο σε αυτόν. Ο Σεπτέμβριος έχει δύο δικάσιμους και οι ΡΑΕ και ΑΔΜΗΕ έχουν ξεκινήσει τις νομικές προετοιμασίες.
Σε ό,τι αφορά στο θέμα της κυβερνητικής πολιτικής για το έργο, ο αρμόδιος υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κωστής Χατζηδάκης έχει κάνει γνωστό πως το έργο συνεχίζει ως έχει και παράλληλα αναζητείται «παράθυρο» συνεργασίας με την κυπριακή πλευρά.
Τα προβλήματα ηλεκτροδότησης στην Κρήτη είναι πιεστικά, με αποτέλεσμα η διασύνδεση με την Αττική να μην παίρνει άλλον χρόνο αναβολής.