Δημόσια κατακραυγή προκάλεσε η πολιτική ενός εστιατορίου στο Μιζούρι των ΗΠΑ, καθώς αποφάσισε να εισάγει μια έξτρα χρέωση στους πελάτες τους με αφορμή την πανδημία.
Ένας πελάτης ανάρτησε πρόσφατα μια φωτογραφία της απόδειξης του εστιατορίου που έδειχνε επιπλέον χρέωση 2,19 δολάρια για «κορωνοϊό» όπως έγραφε, για το γεύμα που είχε στο εστιατόριο. Στην λεζάντα της φωτογραφίας από την απόδειξη του εστιατορίου Kiko Japanese Steakhouse και Sushi Lounge, από τις 11 Μαϊου, έγραφε: «Συγνώμη… τι; Επιβάρυνση κορωνοϊού;».
https://twitter.com/talialikeitis/status/1259896872895987712
Το εστιατόριο πήρε θέση – Τι απάντησε για την έξτρα χρέωση
Το Tweet έγινε αμέσως viral με τους χρήστες του Twitter να αρχίζουν να προσβάλλουν το προσωπικό του εστιατορίου για την επιπλέον χρέωση, με αποτέλεσμα το εστιατόριο να πάρει θέση και να κάνει μία ανάρτηση στο Facebook ζητώντας από τον κόσμο να σταματήσει να παρενοχλεί τους εργαζόμενούς του.
Τόνισαν μάλιστα πως η επιβάρυνση εφαρμόστηκε λόγω της αύξησης της τιμής του κρέατος και των πουλερικών εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού που έχει σκοτώσει πάνω από 300.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. «Σας παρακαλούμε, καταλάβετε ότι δεν το κάνουμε για να επωφεληθούμε από εσάς» ανέφερε το εστιατόριο. «Το κάνουμε αυτό ελπίζοντας πως μπορούμε να προσαρμόσουμε την προσαύξηση εβδομαδιαίως, αντί να αυξάνουμε όλες τις τιμές μας στο μενού, λόγω της αύξησης των τιμών από τον προμηθευτή μας για κρέας, πουλερικά, θαλασσινά και προϊόντα» πρόσθεσαν.
Πάντως, μετά τον σάλο που προκλήθηκε, το εστιατόριο αποφάσισε να αφαιρέσει την επιπλέον χρέωση και θα αυξήσει τις τιμές σε όλο τον κατάλογο. Ωστόσο πρόσθεσε πως θα προσφέρει «πολύ καλές προσφορές» ώστε οι πελάτες να «απολαύσουν το γεύμα μας με χαμηλό κόστος».