H εταιρεία ντελίβερι φαγητού Deliveroo αποφάσισε να κάνει μία άνοστη φάρσα σε χιλιάδες πελάτες της, στους οποίους έστειλε email για παραγγελίες 456 ευρώ.
Οι λογαριασμοί των πελατών περιλάμβαναν εκτός από τις παραγγελίες και 38 δωρεάν πίτσες κι ακόμη 50 σος δώρο από την εταιρεία, ως επιβράβευση για την προτίμηση στην Deliveroo.
Μάλιστα, πολλοί από τους πελάτες που πήραν τη “λυπητερή” έλαβαν και προσωπικό μήνυμα από την εταιρεία που τους ευχαριστούσε για την “επιλογή” τους, αναφερόμενη σ’ αυτούς προσωπικά.
Αργότερα, ευτυχώς, αποδείχτηκε ότι επρόκειτο για ένα πρωταπριλιάτικο αστείο της εταιρείας ντελίβερι.
Πολλοί πελάτες φοβήθηκαν ότι οι λογαριασμοί τους είχαν πέσει θύμα χάκερ και άλλοι επικοινώνησαν με την τράπεζά τους κι απαιτούσαν την ακύρωση της πληρωμής, που φυσικά δεν είχε γίνει ποτέ.
Στα social media δημοσιεύτηκαν άσχημες κριτικές για τις συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων ντελίβερι της εταιρείας και ξεκίνησαν καμπάνιες για το μποϊκοτάζ της Deliveroo.
Υπό το βάρος όλων αυτών των αντιδράσεων, στις 2 Απρίλη η εταιρεία διανομής αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη για το κακόγουστο πρωταπριλιάτικο αστείο, με ανάρτησή της στο Twitter.