Ιδιαίτερα μεγάλος μοιάζει ο ανταγωνισμός στις ψηφιακές πλατφόρμες με υπηρεσίες ροής, σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα τριμήνου των κολοσσών ΜΜΕ.
Οι τρεις όμιλοι Disney, HBO, ViacomCBS κερδίζουν έδαφος.
Στην περίπτωση του Netflix, οι επενδυτές προβληματίζονται για το αν θα συνεχίσει να δαπανά δισεκατομμύρια δολάρια σε νέες παραγωγές, ώστε να προσελκύει θεατές.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει η Σόφι Λαντ, αναλύτρια μετοχών της Hargreaves Slansdown, «η εταιρεία του δικτύου Netflix όχι μόνον είναι σοβαρή παίκτρια, αλλά η ίδια ανακάλυψε αυτήν την υπηρεσία ροής περιεχομένου, οπότε η επίδοσή της το υπόλοιπο του έτους θα είναι ζωτικής σημασίας για την πορεία της. Άλλωστε, όταν η συνθήκη είναι ευνοϊκή, όπως συνέβη με την πανδημία, ο καθένας στο πεδίο μπορεί να επωφεληθεί».
Στη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας η πλατφόρμα Νetflix σημείωσε σημαντική αύξηση, αλλά φέτος στη διάρκεια του α΄ τριμήνου ο αριθμός των συνδρομητών της διογκώθηκε μεν, λιγότερο από το αναμενόμενο δε, δηλαδή κατά 4 εκατομμύρια μόνο. Η Disney κατόρθωσε να προσελκύσει 9 εκατομμύρια συνδρομητές το διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου, η ViacomCBS περί τα 6 εκατομμύρια και η HBO σχεδόν 3 εκατομμύρια στις Ηνωμένες Πολιτείες αναφορικά με την υπηρεσία της Max Streaming Service.