ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Σκόπια: Συνεχίζουν την προκλητική καμπάνια «Macedonia Timeless» (Βίντεο)

Σκόπια: Συνεχίζουν την προκλητική καμπάνια «Macedonia Timeless» (Βίντεο)

Το Υπουργείο Τουρισμού στα Σκόπια συνεχίζει να προωθεί τουριστικά τη χώρα, γύρω από το προκλητικό μότο «Macedonia Timeless» (Αιώνια «Μακεδονία»), παρά τα όσα προβλέπονται στη «Συμφωνία των Πρεσπών».

Αν και πριν από δύο χρόνια, όπως τότε είχε αποκαλύψει το protothema.gr, η κυβέρνηση Ζάεφ είχε δεσμευτεί προς την ελληνική πλευρά πως θα τροποποιηθεί η επίσημη τουριστική καμπάνια, σύμφωνα με τις Πρέσπες, εν τούτοις το υπουργείο Τουρισμού συνεχίζει να το παίζει προκλητικά σε δύο ταμπλό.

Ενδεικτικό είναι πως η επίσημη τουριστική ιστοσελίδα της χώρας, λειτουργεί σε δύο… version. Τόσο με την αρχική ονομασία (www.macedonia-timeless.com) όσο και τη νέα (www.northmacedonia-timeless.com), μ’ την ένδειξη «Μacedonia’s official tourism web site».

Και οι δύο σελίδες, παραπέμπουν στα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα (facebook twitter, youtube), όπου οι επίσημες ονομασίες τους παραμένουν σύμφωνα με το μότο «Macedonia Timeless», αναρτώντας ομορφιές και αξιοθέατα της χώρας ως «Μακεδονία» και χρήση hashtag των όρων «Macedonia», «Macedonia Timelles», «Beautiful Macedonia» κ.α. Όλες οι αναρτήσεις είναι στην αγγλική γλώσσα, αφού οι σελίδες απευθύνονται στο διεθνές κοινό.

Το προκλητικό σλόγκαν «Macedonia Timeless», κάτι σαν το δικό μας «Live your myth in Greece», καθιερώθηκε το 2009 επί παντοδυναμίας Γκρουέφσκι, στο πλαίσιο «αρχαιομακεδονοποίησης» της σλαβικής πλειοψηφίας που επιχείρησε να προωθήσει.

Μέσω εντυπωσιακών σποτ, με άρωμα Χόλιγουντ, που προβλήθηκαν σε τοπικά και διεθνή δίκτυα (CNN, EURONEWS, TRAVEL CHANNEL κ.ά.) οι γείτονες επιχείρησαν να παρουσιαστούν ως απόγονοι των αρχαίων Μακεδόνων και της αρχαίας Μακεδονίας προωθώντας παράλληλα, εκτός από τον τουρισμό και τα «μακεδονικά» κρασιά.

Αν και φαίνεται πως το τελευταίο διαστημα παράλληλα προωθείται το μότο: «All in North Macedonia» (Όλα στη Βόρεια Μακεδονία) εν τούτοις διάχυτη είναι η αίσθηση δεν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον από τα Σκόπια, να προσαρμόσουν την επίσημη τουριστική καμπάνια και τα μέσα που χρησιμοποιούν για την προβολή της, σύμφωνα με όσα ορίζονται στην «Συμφωνία των Πρεσπών».

Τέτοιου είδους περιστατικά, οδηγούν στην καχυποψία της Αθήνας, παρά τις προσπάθειες των Σκοπίων να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις. Ήδη μετά τα όσα έχουν συμβεί το τελευταίο διάστημα με αφορμή τη συμμετοχή της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου της Βόρειας Μακεδονίας στο Euro, η ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε να βάλει στον «πάγο» την κύρωση από τη Βουλή, τριών μνημονίων που αφορούν στη «Συμφωνία των Πρεσπών», με στόχο να στείλει μήνυμα στον Ζάεφ, για πλήρη σεβασμό στα συμφωνηθέντα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.