ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Άμα σε θέλει η τύχη: Γλύτωσε επτά φορές από βέβαιο θάνατο, παντρεύτηκε έξι φορές και στο τέλος κέρδισε το Lotto!

Επέζησε από αεροπορικό δυστύχημα, δυστύχημα με τρένο, αυτοκινητιστικό ατύχημα και παραλίγο να χάσει τη ζωή του και ως πεζός!

Άμα σε θέλει η τύχη: Γλύτωσε επτά φορές από βέβαιο θάνατο, παντρεύτηκε έξι φορές και στο τέλος κέρδισε το Lotto!

Ο Φράνο Σέλακ θεωρείται ο πιο άτυχος-τυχερός του κόσμου: ξέφυγε από τον θάνατο 7 φορές, παντρεύτηκε 6 φορές και στο τέλος κέρδισε και το Lotto!

Την πρώτη φορά ήταν τυχαίο, τη δεύτερη φορά, σύμπτωση, την τρίτη… Ε, τότε το λες και σημάδι της μοίρας…

Θα πηγαίνατε και θα αφήνατε το ανήλικο παιδί σας στο σπίτι ενός ΛΟΑΤΚΙ ζευγαριού για να παίξει με το υιοθετημένο παιδί τους;

  • Ναι (9%, 1.842 Votes)
  • Όχι (83%, 16.042 Votes)
  • Ίσως ναι (3%, 633 Votes)
  • Ίσως όχι (3%, 541 Votes)
  • Δεν ξέρω/Δεν απαντώ (2%, 374 Votes)

Σύνολο ψήφων: 19.432

Loading ... Loading ...

Ο Φράνο Σέλακ ήταν Κροάτης· υποστήριζε ότι επέζησε από αεροπορικό δυστύχημα, δυστύχημα με τρένο, αυτοκινητιστικό ατύχημα και παραλίγο να χάσει τη ζωή του και ως πεζός!

Μόνο μια βάρκα ήταν που στάθηκε τυχερή για τον Φράνο, αφού μέσα σ’ εκείνη, δεν τον περίμενε ο θάνατος αλλά, πρωτοαντίκρισε το φως της ζωής…

Όπου έμπαινε, καταστροφή!

Η τύχη- ας την πούμε κι έτσι- κράτησε ζωντανό τον Σέλακ μέχρι τα λίγο πριν πατήσει τα 90 του χρόνια και μάλιστα στο τέλος, έτσι για ανταμοιβή για όσα πέρασε, του είχε κρατήσει ένα δώρο… Να τα πάρουμε από την αρχή.

Ήταν το 1957, όταν ο Σέλακ ταξίδευε με ένα λεωφορείο. Το όχημα κάποια στιγμή ξέφυγε από την πορεία του και έπεσε σε ένα ποτάμι. Ο Σέλακ και ο οδηγός κατάφεραν να βγουν σώοι από τα νερά του ποταμού με μικρές εκδορές. Αργότερα ο Σέλακ θα θυμόταν τον οδηγό να έχει πλάι του ένα μπουκάλι ρακί και να πίνει και να οδηγεί.

Το 1962, ενώ ο Σέλακ ταξίδευε με τρένο από το Σαράγεβο προς το Ντουμπρόβνικ, ο συρμός εκτροχιάστηκε και πολλά από τα βαγόνια έπεσαν στον ποταμό Νερέτβα πλάι στις ράγες. Δεκαεπτά άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και θα ήταν σίγουρα ανάμεσά τους και ο Σέλακ αν ένα άγνωστο χέρι δεν τον τραβούσε λιπόθυμο από τα μανιασμένα νερά του ποταμιού.

Ο ίδιος, στις διηγήσεις του πρόσθετε πάντα ότι, είχε σπάσει με το πόδι του το παράθυρο του βαγονιού και είχε πεταχτεί έξω κι από εκεί και μετά δεν θυμόταν σχεδόν τίποτα. Ποτέ δεν βρήκε τον σωτήρα του να τον ευχαριστήσει, όμως ο Σέλακ επιβίωσε με κάταγμα στο χέρι και υποθερμία κι όταν πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο γύρισε το βλέμμα του στον ουρανό και ευχαρίστησε τον Θεό του, που όμως μάλλον δεν τον άκουσε γιατί του φυλούσε κι άλλα δεινά για τη συνέχεια…

Την επόμενη μόλις χρονιά, το 1963 ο Σέλακ είπε να αφήσει λεωφορεία και τρένα, αφού δεν του έφερναν τύχη και αποφάσισε να ταξιδέψει με αεροπλάνο. Ακόμα ένα μέσο μεταφοράς θα στοίχειωνε από την παρουσία του…

Η πτήση ήταν από το Ζάγκρεμπ στη Ριέκα και σκοπός του ταξιδιού η επίσκεψη στην άρρωστη μητέρα του. Ο Σέλακ καθόταν στο πίσω μέρος του αεροπλάνου, πλάι σε μια αεροσυνοδό ονόματι Ροζίκα. Λίγα λεπτά πριν από την προσγείωση, το αεροσκάφος άρχισε να χάνει ύψος από βλάβη που είχε υποστεί. Αποτέλεσμα; Προσέκρουσε σε βράχο. Κι ο Σέλακ; Η πόρτα του αεροπλάνου που βρισκόταν δίπλα στον Σέλακ και την αεροσυνοδό έσπασε, άνοιξε και ο… δυστυχο-τυχερός Κροάτης άρχισε να πέφτει στο κενό από ύψος 800 μέτρων. Και παρά τις πιθανότητες που ήταν όλες εναντίον του, ο Σέλακ προσγειώθηκε σε μια θημωνιά από άχυρα που του έσωσε τη ζωή. Τώρα, αν βρήκε κι ένα χρυσό δαχτυλίδι εκεί πλάι, δεν μας το είπε κι αν το έλεγε δεν θα τον πιστεύαμε… Η αεροσυνοδός επέζησε επίσης, ενώ όλοι οι άλλοι επιβάτες σκοτώθηκαν στο δυστύχημα.

Ο Σελάκ, διέγραψε και το αεροπλάνο από τα μέσα μετακίνησής του. Και τι είχε μείνει πια; Ένα ιδιωτικό αυτοκίνητο; Ας πούμε, ναι… Το 1973 ενώ οδηγούσε, ο Σέλακ, το αυτοκίνητό του άρπαξε φωτιά. Ο Κροάτης κατάφερε να απεγκλωβιστεί με λίγα καμένα μαλλιά.

Ούτε με τα πόδια ασφαλής…

Και πλέον στο μόνο ταξίδι που θα ένιωθε ασφαλής, ο ήρωας της ιστορίας μας, θα ήταν εκείνο που θα έκανε με τα πόδια. Αμ δε… Το 1995 ένα λεωφορείο τον χτύπησε ενώ προσπαθούσε να διασχίσει έναν δρόμο στο Ζάγκρεμπ! Ο Σέλακ τραυματίστηκε ελαφρά. Έναν χρόνο μετά, ξανά τροχαίο με υπαίτιο ένα φορτηγό του ΟΗΕ που έπεσε πάνω στο αυτοκίνητο που οδηγούσε ο Σέλακ. Το μικρό αυτοκίνητο ξέφυγε από τον δρόμο και άρχισε να κατρακυλάει σε χαράδρα βάθους 100 μέτρων. Ο Σέλακ, που από το δυστύχημα στο αεροπλάνο απέφευγε να δένεται με ζώνη ασφαλείας, πετάχτηκε έξω από το όχημα και χτύπησε σε ένα δένδρο. Μικρό το κακό…

Κι εκεί κάπου σταμάτησαν οι ατυχίες του Φράνο Σέλακ. Κι ένα πρωί περνώντας μπροστά από ένα πρακτορείο τυχερών παιχνιδιών, έπαιξε Mega Lotto. Ο Σέλακ ήταν πια 73 χρονών και είχε δει τη ζωή του να προσπαθεί να του ξεφύγει τόσες φορές…Η ανταμοιβή του ήταν 900.000 ευρώ από τους αριθμούς που είχε επιλέξει!

Ο Σέλακ αγόρασε σπίτι, εξοχικό και μοίρασε απλόχερα χρήματα σε φίλους του. Και ο Σέλακ έγινε διάσημος για τις ατυχίες του: έδωσε συνεντεύξεις στο BBC και στον Guardian, ενώ η ζωή του έγινε βιντεάκι κινουμένων σχεδίων στο YouTube (το δημοσιεύουμε πιο πάνω) και έχει μέχρι τώρα 3, 2 εκατομμύρια προβολές· όταν το είδε ο Σέλακ είπε απογοητευμένος: «Οι Αμερικανοί δεν έχουν ιδέα. Μου έβαλαν μουστάκι και μπέρδεψαν όλα μου τα ατυχήματα»…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κι ένα πρωί του 2016, ο Χάρος του χτύπησε την πόρτα κι εκείνος κουρασμένος πια, στα 87 χρόνια του, του άνοιξε· έκλεισε τα μάτια και ταξίδεψε για τελευταία φορά με το πιο ασφαλές μέσον του κόσμου: τις αναμνήσεις του…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.