Ένας άνδρας κατηγορεί την American Airlines, καθώς έχασε το τεχνητό μέλος του κατά τη διάρκεια μιας πρόσφατης πτήσης και αρνήθηκε να του επιστρέψει το πρόσθετο μέλος αξίας 24.000 ευρώ.
Το περιστατικό έχει εγείρει ερωτήματα σχετικά με τον χειρισμό των επιβατών με αναπηρία από την αεροπορική εταιρεία και την ευθύνη των αεροπορικών εταιρειών να διασφαλίζουν την ασφαλή μεταφορά ιατρικού εξοπλισμού.
Ο άνδρας ταξίδευε από τη Βοστώνη στο Σικάγο όταν συνέβη το περιστατικό. Είχε παραδώσει το τεχνητό του πόδι μαζί με τις αποσκευές του. Ωστόσο, όταν έφτασε στο Σικάγο, το πόδι του δεν ήταν πουθενά.
Παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες εντοπισμού του ποδιού, η American Airlines δεν μπόρεσε να το εντοπίσει. Ο άνδρας αναγκάστηκε να χρησιμοποιεί πατερίτσες, ενώ περιμένει να του κατασκευαστεί ένα υποκατάστατο πόδι, κάτι που μπορεί να διαρκέσει αρκετούς μήνες.
Εκτός από την ταλαιπωρία και την απογοήτευση που προκάλεσε η απώλεια του ποδιού του, ο άνδρας αντιμετωπίζει επίσης μια σημαντική οικονομική επιβάρυνση. Η αξία του ποδιού ανέρχεται στα 24.000 ευρώ και η American Airlines του είπε ότι δεν είναι υπεύθυνη για την απώλειά του.
Το περιστατικό προκάλεσε την οργή των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί ζητούν από την American Airlines να αναλάβει την ευθύνη για την απώλεια του ποδιού και να αποζημιώσει τον άνδρα.
Η American Airlines απάντησε στο περιστατικό, δηλώνοντας ότι συνεργάζεται με τον άνδρα για την επίλυση της κατάστασης. Ωστόσο, τόνισαν επίσης ότι δεν ευθύνονται για την απώλεια του ποδιού, καθώς αυτό είχε ελεγχθεί με τις αποσκευές του άνδρα και δεν είχε δηλωθεί ως ιατρική συσκευή.