ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

Αυτός είναι ο λόγος που το προσωπικό στα κρουαζιερόπλοια αγνοεί την ταμπέλα «Μην ενοχλείτε» στις καμπίνες

«Πως θα σας φαινόταν αν ο καθαριστής έμπαινε ξαφνικά στην καμπίνα σας;»

Αυτός είναι ο λόγος που το προσωπικό στα κρουαζιερόπλοια αγνοεί την ταμπέλα «Μην ενοχλείτε» στις καμπίνες

Έναν αυστηρό κανόνα παραβιάζει το προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια προκαλώντας τις αντιδράσεις των επιβατών, αλλά υπάρχει λόγος.

Στέλεχος της Carnival Cruise Lines, εταιρίας που διοργανώνει κρουαζιέρες με έδρα τη Φλόριντα, έφερε στην επιφάνεια ένα παράπονο που κάνουν συχνά οι επιβάτες των πλοίων.

Ο John Heald, διευθυντής της εταιρείας με μια ανάρτηση στο Facebook, ανέλαβε να δώσει εξηγήσεις σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη, μετά από ένα πρόσφατο ταξίδι που έκανε με κρουαζιερόπλοιο της Carnival Cruise Lines.

Το παράπονο του πελάτη αφορούσε τις ταμπέλες «Μην ενοχλείτε» που τοποθετούνται έξω από τις πόρτες της καμπίνας. «Πως θα σας φαινόταν αν ο καθαριστής έμπαινε ξαφνικά στην καμπίνα σας;», έγραψε ο πελάτης.

Και συνέχισε: «Η καθαρίστρια μας χτύπησε και μπήκε στην καμπίνα αγνοώντας την ταμπέλα που είχαμε έξω. Αυτό δεν είναι αποδεκτό. Δώσαμε το φιλοδώρημά της σε άλλα μέλη του πληρώματος. Έτσι εκπαιδεύει η Carnival το προσωπικό της;».

Η απάντηση του διευθυντή της εταιρείας, αφού ερεύνησε το περιστατικό ήταν η εξής: «Ο λόγος που κάνω αυτή την ανάρτηση είναι επειδή αρκετοί από εσάς προσθέσατε τις σκέψεις σας, λέγοντας ότι αυτό ήταν λάθος και πως δεν έπρεπε να συμβεί», ανέφερε αρχικά.

Και εξήγησε: «Μίλησα με τον υπεύθυνο και μου είπε τι συνέβη. Είναι η πολιτική της εταιρείας μας να ελέγχουμε την ασφάλεια και την ευημερία των επιβατών και αυτό συνέβη σε αυτή την περίπτωση. Ο υπάλληλος χτύπησε την πόρτα πριν μπει αλλά δεν έλαβε καμία απάντηση. Έτσι μπήκε στην καμπίνα μαζί με τον υπεύθυνο. Το μέλος του πληρώματος έκανε απλώς τη δουλειά του. Ελπίζω αυτή η εξήγηση να είναι κατανοητή. Ευχαριστώ».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η απάντηση αυτή φάνηκε να καλύπτει πολλούς χρήστες που θεώρησαν ότι τα μέλη του πληρώματος πρέπει πάνω από όλα να φροντίζουν για την ασφάλεια και την υγεία των επιβατών.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.