Δεν μπορούν, όπως φαίνεται να αντισταθούν στις μυρωδιές που αναδύονται από τα πακέτα που μεταφέρουν, καθώς, όπως δείχνει δημοσκόπηση που διεξήχθη στη Βρετανία, οκτώ στους δέκα διανομείς φαγητού παραδέχονται ότι τσιμπολογούν από το φαγητό των πελατών τους.

Σύμφωνα με δημοσκόπηση που διεξήχθη σε δείγμα 500 διανομέων φαγητού από τη βρετανική εφαρμογή σχεδιασμού δρομολογίων «Circuit Route Planner», η μεγάλη πλειοψηφία υποστηρίζει ότι επιλέγουν τις πατάτες- όχι όλες- των πελατών ή κοτομπουκιές.

Επιπλέον, ένα στους δέκα υποστήριξε ότι ζήτησε από τους πελάτες να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα τους ή αναγκάστηκαν να ουρήσουν κοντά στο σπίτι τους.

Επίσης, το 27% των διανομέων φαγητού παραδέχεται ότι οι συνομιλίες τους με τους πελάτες δεν είναι επαγγελματικού επιπέδου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Άλλες ενέργειες που ορισμένοι διανομείς φαγητών παραδέχονται ότι κάνουν για να εξοργίσουν τους πελάτες, είναι να προκαλέσουν ζημιά στα πακέτα που μεταφέρουν (23%), να κλέψουν ορισμένα (17%) και να τα ανοίξουν και εν συνεχεία να τα ξανακλείσουν (17%).