Μεγάλη ταλαιπωρία για τους επιβάτες του Eurostar, οι οποίοι πραγματοποιούσαν το δρομολόγιο από το Λονδίνο στο Παρίσι, καθώς παγιδεύτηκαν για ώρες στη σήραγγα της Μάγχης, λόγω βλάβης του τρένου.
Η αμαξοστοιχία αναχώρησε στην ώρα της από το Λονδίνο αλλά οι ταξιδιώτες έφτασαν στο Gare du Nord με πολλές ώρες καθυστέρηση.
«Λόγω τεχνικού προβλήματος, το τρένο σας δεν μπορεί να τελειώσει το ταξίδι του. Τώρα θα τερματίσει στο Calais Frethun, όπου θα μεταφερθείτε σε άλλο τρένο για τον προορισμό σας», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.
«Τι χάλι. Ήμασταν παγιδευμένοι για πολλές ώρες σε μια σήραγγα. Δεν είχαμε ιδέα θα βγαίναμε ποτέ. Τώρα μεταφερόμαστε σε άλλο τρένο και κυριολεκτικά χάνουμε ολόκληρη την ημέρα στο Παρίσι. Κάντε κάτι καλύτερο Eurostar. Επικοινωνήστε με τους πελάτες που πληρώνουν», έγραψε στο Χ μία επιβάτης.
Ο Γκάμπι Κόπελ, τηλεοπτικός παράγωγος, δήλωσε στην Independent: «Σταματήσαμε στο τηλέφωνο περίπου μία ώρα μετά το ταξίδι, δηλαδή περίπου στις 7 π.μ. ώρα Ενωμένης Βασιλείου. Υπήρχαν περιστασιακές ανακοινώσεις από τα μεγάλα που έλεγαν ότι δεν γνώριζαν ποια ήταν η βλάβη».
Η Αλίσια Πίτερς, βρισκόταν στο τρένο και πήγαινε με την κόρη της στη Disneyland του Παρισιού. «Το να κάθομαι για 2,5 ώρες σε ένα ακινητοποιημένο τρένο με την οκτάχρονη κόρη μου ήταν πολύ αγχωτικό. Ανησύχησε πολύ καθώς ακούσαμε έναν θόρυβο και στη συνέχεια δεν υπήρχε ρεύμα», είπε.
«Έκανε πολύ ζέστη και δεν ξέραμε πραγματικά ποτέ ότι μετακινούμασταν, καθώς δεν ήταν σε θέση να δώσουν κάποιο χρονοδιάγραμμα», πρόσθεσε.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.