ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Η Τουρκία γέμισε με ελαττωματικά λεωφορεία το Βουκουρέστι – Παραμένουν για μήνες στα συνεργεία

Ο δήμος του Βουκουρεστίου προχώρησε το 2018 στην αγορά 400 λεωφορείων

Η Τουρκία γέμισε με ελαττωματικά λεωφορεία το Βουκουρέστι – Παραμένουν για μήνες στα συνεργεία

Σημαντικά προβλήματα παρουσιάζουν τα λεωφορεία της τούρκικης Otokar, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το στόλο που λειτουργεί στην πρωτεύουσα της Ρουμανίας.

Σημειώνεται ότι ο δήμος του Βουκουρεστίου προχώρησε το 2018 στην αγορά 400 λεωφορείων για τις ανάγκες της ρουμανικής πρωτεύουσας.

Σύμφωνα με τελευταίες αναφορές η συμφωνία μεταξύ της Otokar και του δήμου του Βουκουρεστίου, η οποία έφτασε σχεδόν στα 100 εκατ. ευρώ (χωρίς τους φόρους), δεν είναι και από τις πιο επιτυχημένες για τους Τούρκους, με τα λεωφορεία τους να παρουσιάζουν προβλήματα από τις πρώτες κιόλας ημέρες κυκλοφορίας τους.

Αναλυτικότερα και όπως αναφέρουν τοπικά Μέσα της Ρουμανίας, τα λεωφορεία της Otokar παρουσίασαν από την αρχή προβλήματα, με τους οδηγούς αλλά και τους χρήστες τους να αναφέρουν ότι τα ελαττώματα ξεκινούσαν ήδη από την κατασκευή τους.

Ενδεικτικά σημειώνεται ότι υπάρχουν αναφορές για πόρτες που έκλειναν με δυσκολία και έπειτα δεν άνοιγαν, αλλά και για προβληματική απόδοση του συστήματος κλιματισμού.

Μετά από τα παραπάνω προβλήματα άρχισαν και τα πιο σοβαρά, με τα λεωφορεία των Τούρκων να παρουσιάζουν εκατοντάδες βλάβες στα μηχανικά και τα ηλεκτρικά τους μέρη, μεταξύ των οποίων είναι βλάβες στο ηλεκτρικό κύκλωμα, στην ανάρτηση, αλλά και το σύστημα διεύθυνσης.

Τα συνεχή προβλήματα που παρουσιάζουν τα λεωφορεία της Otokar στο Βουκουρέστι προκύπτουν, σύμφωνα με τις αναφορές, και από την κακή συντήρησή τους, την οποία έχει αναλάβει ιδιωτική εταιρεία, σύμφωνα και με το συμβόλαιο που έχουν υπογράψει οι Τούρκοι με το δήμο.

Σε αυτό το συμβόλαιο η Otokar έχει δεσμευτεί να παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας τεσσάρων ετών και 240.000 χλμ. για τα πρώτα τέσσερα χρόνια, αναλαμβάνοντας και το κόστος της όποιας επιδιόρθωσης.

Η κακή συντήρηση, αλλά και τα κακής ποιότητας ανταλλακτικά που αναφέρεται ότι χρησιμοποιούνται για την επισκευή των λεωφορείων, έχουν οδηγήσει έναν μεγάλο αριθμό από αυτά τα λεωφορεία να παραμείνει στο συνεργείο για συνολικό διάστημα που φτάνει στις 315 ημέρες μέσα σε διάστημα τεσσάρων ετών, ένας σχεδόν χρόνος δηλαδή εκτός λειτουργίας.

Τώρα οι Τούρκοι καλούνται να πληρώσουν ένα ποσό της τάξης των 405 ευρώ για κάθε ημέρα που τα λεωφορεία τους δεν εξυπηρετούσαν το επιβατικό κοινό του Βουκουρεστίου.

Σημειώνεται ότι για την υπόθεση έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε η αγορά, καθώς υπάρχει η υποψία δωροδοκίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.