AddThis Website Tools

Για 7η συνεχόμενη ημέρα παραμένει παγιδευμένος στην Ιαπωνία ο οδηγός φορτηγού, ο οποίος έπεσε σε μια τεράστια καταβόθρα που δημιουργήθηκε ξαφνικά.

Οι Αρχές αναφέρουν ότι τα νερά και τα συντρίμμια εμποδίζουν τις προσπάθειες διάσωσης, καθώς η καταβόθρα συνεχίζει να επεκτείνεται, κάνοντάς τις ακόμα πιο δύσκολες.

Η καταβόθρα εμφανίστηκε ξαφνικά στις 28 Ιανουαρίου, στην πόλη Γιάσιο, βόρεια του Τόκιο, σε μια πολυσύχναστη διασταύρωση, καταπίνοντας το φορτηγό του 74χρονου οδηγού. Η κατάσταση του οδηγού παραμένει άγνωστη.

Η μεγαλύτερη πρόκληση για τις Αρχές είναι ότι η καταβόθρα συνεχώς διευρύνεται, με αποτέλεσμα να καθυστερούν οι διαδικασίες διάσωσης.

«Μπορεί να απαιτηθεί περισσότερος χρόνος για να ολοκληρωθεί η διάσωση και η αποκατάσταση των δρόμων», δήλωσε ο κυβερνήτης της Σαϊτάμα, Μοτοχίρο Όνο.

Αρχικά, η καταβόθρα είχε πλάτος 5 μέτρα και βάθος 10 μέτρα, αλλά από την Κυριακή το πλάτος της φτάνει τα 40 μέτρα και το βάθος τα 15 μέτρα λόγω της συνεχιζόμενης διάβρωσης και των δευτερευουσών καταρρεύσεων.

Βαριές κατασκευές από σκυρόδεμα και άλλα συντρίμμια έχουν συσσωρευτεί στο εσωτερικό της. Νερό, το οποίο πιστεύεται ότι είναι λύματα, εκτοξεύεται επίσης προς τα έξω.

Τα σωστικά συνεργεία δεν μπόρεσαν να ξεκινήσουν πλήρη έρευνα για τον οδηγό για λόγους ασφαλείας.

Τη Δευτέρα (3/2) ξεκίνησαν εργασίες για να σκάψουν μια δεύτερη πλαγιά προς την κοιλότητα, ώστε να μπορέσουν τα βαρέα μηχανήματα να απομακρύνουν το χώμα και τα συντρίμμια.

Οι νομαρχιακοί αξιωματούχοι ζήτησαν επίσης από τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις σε 12 κοντινές πόλεις και κωμοπόλεις να σταματήσουν τη χρήση νερού για τρεις ώρες από τις 2 μ.μ. της Τρίτης, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο.

Οι αξιωματούχοι λένε ότι θέλουν να ελέγξουν αν η διακοπή θα μεταβάλει τη στάθμη του νερού στο εσωτερικό της καταβόθρας. Ελπίζουν να διεξάγουν μια πλήρη επιχείρηση για την αναζήτηση του οδηγού.

Το περιστατικό προκάλεσε συγκρίσεις με την κατάρρευση της καταβόθρας του 2016 στη νομαρχία Φουκουόκα, όπου ένας κρατήρας πλάτους περίπου 30 μέτρων και βάθους 15 μέτρων κατέρρευσε κατά τη διάρκεια της κατασκευής του μετρό. Οι αρχές στη Φουκουόκα κατάφεραν να γεμίσουν την τρύπα μέσα σε 24 ώρες, γεμίζοντάς την γρήγορα με ένα μείγμα άμμου και τσιμέντου, και αποκατέστησαν πλήρως τη ζημιά μέσα σε μια εβδομάδα.

Ωστόσο, οι ασταθείς συνθήκες στην καταβόθρα της Σαϊτάμα εμποδίζουν τη χρήση παρόμοιων τεχνικών ταχείας αποκατάστασης. Σε αντίθεση με το περιστατικό της Φουκουόκα, όπου το θέμα ήταν μόνο η επισκευή της καταβόθρας, η περίπτωση της Σαϊτάμα αφορά τη διάσωση ενός παγιδευμένου ατόμου, που απαιτεί μια πιο αργή και λεπτή προσέγγιση.