
Η ιαπωνική αλυσίδα ταχυφαγείων Sukiya θα κλείσει προσωρινά σχεδόν όλα τα καταστήματα που διαθέτει, αφού ένας αρουραίος βρέθηκε σε μια σούπα μίσο και ένα έντομο σε ένα άλλο πιάτο, ανακοίνωσε σήμερα η εταιρεία.
Η Sukiya, που φημίζεται για το γκιουντόν της (πιάτο με βοδινό κρέας) ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της, αναφέροντας ότι βρέθηκε ένα έντομο σε ένα από τα εστιατόριά της στο Τόκιο. Είχε προηγηθεί, δύο μήνες νωρίτερα, το επεισόδιο με τον αρουραίο σε άλλο εστιατόριο.
After a customer’s photo of a dead mouse in their soup went viral, Japanese netizens trolled Sukiya on Google Maps by renaming the branch where the incident took place, adding a mouse emoji and “Disneyland branch.” https://t.co/l4DW1cG0nc pic.twitter.com/CwMgvPOPWx
— Jeffrey J. Hall 🇯🇵🇺🇸 (@mrjeffu) March 23, 2025
«Η Sukiya αποφάσισε να κλείσει προσωρινά όλα τα εστιατόριά της, εκτός από ορισμένα που στεγάζονται σε εμπορικά κέντρα, από τις 31 Μαρτίου μέχρι τις 4 Απριλίου, ώστε να λάβει μέτρα για τα τρωκτικά και τα έντομα», τόνισε.
Η οικονομική εφημερίδα Nikkei ανέφερα ότι και τα υπόλοιπα εστιατόρια της αλυσίδας θα κλείσουν «μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες».
Η αλυσίδα διαθέτει πάνω από 2.300 εστιατόρια σε όλη την Ιαπωνία.
Οι ανακλήσεις τροφίμων είναι κάτι σπάνιο στην Ιαπωνία, μια χώρα που φημίζεται για το υψηλό επίπεδο υγιεινής που τηρούν οι επιχειρήσεις. Οι σπάνιες περιπτώσεις τροφικής δηλητηρίασης και ανακλήσεις προϊόντων αποτελούν μεγάλη είδηση για τα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Το 2024 περισσότερα από 100.000 πακέτα κομμένου ψωμιού ανακλήθηκαν όταν σε δύο από αυτά βρέθηκε ένας τεμαχισμένος αρουραίος.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.