Η Liquid Death, έχει γίνει viral καθώς η διαφήμισή της για τα κουτάκια με νερό… τρομάζει.
Ιδρύθηκε από τον Mike Cessario, έναν πρώην επαγγελματία του μάρκετινγκ με έφεση στην underground μουσική σκηνή, η Liquid Death έχει ανατρέψει τα δεδομένα στην παραδοσιακή εμπορία νερού με τη μοναδική του προσέγγιση, εκτινάσσοντας την αποτίμησή του στα 700 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε λίγα μόλις χρόνια.
Η δημιουργία της Liquid Death ξεκίνησε με μια απλή, αλλά προκλητική ερώτηση: «Θα μπορούσε το νερό να γίνει πιο ελκυστικό;»
Το όραμα του Cessario ήταν να δημιουργήσει μια μάρκα που να αποκλίνει από τις κλισέ εικόνες των βουνών και των πηγών, οι οποίες είναι κοινές στις περισσότερες ετικέτες εμφιαλωμένου νερού, και, αντίθετα, να τις εμπλουτίσει με μια αίσθηση αιχμής και χιούμορ.
Το αποτέλεσμα ήταν μια μάρκα νερού που είχε απήχηση όχι μόνο σε μια εξειδικευμένη ομάδα από λάτρεις του punk-rock και νηφάλια άτομα, αλλά και σε ένα ευρύ φάσμα καταναλωτών που προσελκύονται από το ασεβές branding και το προϊόν που είναι επικεντρωμένο στην υγεία.
Αυτό που έκανε τη Liquid Death να ξεχωρίζει δεν ήταν μόνο το πιασάρικο όνομά του ή το λογότυπο με το κρανίο που κοσμούσε τα δοχεία του, που θύμιζαν μπύρα ή ενεργειακά ποτά, αλλά η ικανότητά του να αξιοποιεί ένα πολιτιστικό πνεύμα που αναζητούσε κάτι διαφορετικό.
Η ευφυΐα του μάρκετινγκ έγκειται στην αξιοποίηση των ιογενών στρατηγικών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της αξιομνημόνευτης διαφήμισης, όπως η διαφήμιση του Super Bowl, για τη δημιουργία μιας μοναδικής ταυτότητας μάρκας με επίκεντρο το σλόγκαν «Δολοφονήστε τη δίψα σας».
Η ιστορία επιτυχίας της Liquid Death σηματοδοτείται από την αλματώδη αύξηση των πωλήσεών του, από 2,8 εκατομμύρια δολάρια το 2019 σε 130 εκατομμύρια δολάρια το 2022, αναδεικνύοντας την ταχεία αποδοχή και ζήτηση της μάρκας.