Τα «είδαν όλα» οι σερβιτόροι ενός εστιατορίου στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ, όταν αντίκρισαν το φιλοδώρημα των 10.000 δολαρίων που τους άφησε ένας πελάτης.
Συγκεκριμένα, το προσωπικό του Mason Jar Cafe’s στο Brenton Harbour, στο Μίσιγκαν, δήλωσε ότι συνήθως βλέπουν τα φιλοδωρήματα να κυμαίνονται από 15 έως 25 τοις εκατό του συνολικού λογαριασμού. Ωστόσο, κάποιες φορές έχουν και τα τυχερά τους.
Μιλώντας στο The Hill, ο διευθυντής Tim Sweeney δήλωσε:
«Συνήθως, βλέπουμε κάθε τόσο 100 δολάρια, ένα μεγάλο ποσό για μπουρμπουάρ.
Αλλά ποτέ δεν είχαμε δει κάτι τέτοιο.
Πάθαμε “πλάκα” ».
Λοιπόν, ο πελάτης έκανε λογαριασμό 32,43 δολαρίων στο εστιατόριο και όταν ήρθε η ώρα να πληρώσει πρόσθεσε ένα φιλοδώρημα αξίας 10.000 δολαρίων.
Όπως ήταν φυσικό, με ένα τόσο μεγάλο φιλοδώρημα, ο Sweeney ήθελε να βεβαιωθεί ότι ο πελάτης δεν είχε κάνει κάποιο λάθος.
Και πρόσθεσε:
«Πήγαμε πέρα δώθε.
Έκανα μια συζήτηση μαζί του. Ήθελε όντως να δώσει τόσα λεφτα».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.