ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Καναδάς: Τρία εκατομμύρια δολάρια σε στάση λεωφορείου – Το διαφημιστικό τρικ που νίκησε τους πάντες

Ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί;

Καναδάς: Τρία εκατομμύρια δολάρια σε στάση λεωφορείου – Το διαφημιστικό τρικ που νίκησε τους πάντες

Για να καταφέρει κάποιος να κερδίσει το κοινό στις μέρες μας, πρέπει να σκεφτεί κάτι πρωτοποριακό. Πρέπει να ταρακουνήσει τους ανθρώπους και να τους κάνει να αναρωτηθούν «τι στο συμβαίνει εδώ;».

Κάτι τέτοιο είχε συμβεί το 2005 στον Καναδά με την εταιρεία 3Μ, η οποία είχε ένα νέο προϊόν, το Scotchshield, το οποίο ουσιαστικά ήταν μια προστατευτική μεμβράνη που μπορούσε να τοποθετηθεί στα τζάμια για να τα κάνει πιο ανθεκτικά και ήθελε να το διαφημίσει.

Η εκστρατεία ήταν πολύ απλή. Τρία εκατομμύρια δολάρια τοποθετήθηκαν μέσα στο διαφημιστικό περίβλημα μιας στάσης λεωφορείου στο Βανκούβερ του Καναδά. Το γυαλί είχε πάνω του την επένδυση του Scotchshield και το σκεπτικό της διαφημιστικής καμπάνιας ήταν να βάλει τον κόσμο σε ένα challenge, να το σπάσει και να πάρει τα χρήματα.

Ήταν ένα έξυπνο σχέδιο μάρκετινγκ. Ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί στο να προσπαθήσει να σπάσει το γυαλί και να φύγει με 3 εκατομμύρια δολάρια; Υπήρχε μόνο ένας βασικός κανόνας: ο κόσμος έπρεπε να χρησιμοποιήσει μόνο τα πόδια του για να σπάσει το γυαλί.

Οι επανειλημμένες αποτυχημένες προσπάθειες του κόσμου θα αναδείκνυαν τη δύναμη του Scotchshield και το όφελος από τη χρήση του. Εξάλλου, αν το κοινό δεν μπορούσε να σπάσει το γυάλινο περίβλημα σε μια στάση λεωφορείου, τότε πιθανότατα το προϊόν θα ήταν καλό.

Η αλήθεια πάντως είναι ότι στη στάση λεωφορείου μπήκαν μόνο 500 δολάρια σε αληθινά χρήματα, με τα υπόλοιπα να είναι ψεύτικα. Ωστόσο, αν κάποιος κατάφερνε να σπάσει το γυαλί, θα έπαιρνε μια επιταγή από την 3Μ, η οποία θα αντιστοιχούσε σε ολόκληρο το ποσό.

Το τελικό αποτέλεσμα πάντως ήταν το ίδιο. Κανένας δεν κατάφερε να πάρει τα χρήματα, με την εταιρεία να ολοκληρώνει μία από τις πιο επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες που έχουμε δει μέχρι σήμερα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.