ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Κι όμως: Στη Γερμανία υπάρχουν… ασανσέρ για πλοία (φωτό)

Θαύμα της τεχνολογίας αλλά και τουριστικό αξιοθέατο

Κι όμως: Στη Γερμανία υπάρχουν… ασανσέρ για πλοία (φωτό)

To θαύμα της τεχνολογίας βρίσκεται στο Νιντερφίνοβ: Ένας τεράστιος ανελκυστήρας για πλοία από μπετόν, χάλυβα και κίτρινα μεταλλικά κομμάτια που φωτίζονται από τον ήλιο του Οκτωβρίου… εντυπωσιάζει και γίνεται τουριστικό θέρετρο.

Ο μεγαλύτερος αλεκυστήρας πλοίων στη Γερμανία είναι γεγονός και μπορεί να υψώσει βαριά φορτηγά πλοία στα… 36 μέτρα!

Κατά τη διάρκεια των εγκαινίων του μεγαλύτερου στη Γερμανία ανελκυστήρα πλοίων, που χρειάστηκε 14 χρόνια για να ολοκληρωθεί, επικράτησε ενθουσιασμός.

Πιστεύετε ότι η υπόθεση της 12χρονης από τον Κολωνό πρόκειται περί:

  • Επαναλαμβανόμενου βιασμού από τους πελάτες του μαστροπού Η.Μίχου; (7%, 884 Votes)
  • Δράσεις εγκληματικής οργάνωσης εκπόρνευσης ανηλίκου; (17%, 2.220 Votes)
  • Και των δύο (73%, 9.352 Votes)
  • Κανένα από τα δύο (2%, 280 Votes)

Σύνολο ψήφων: 12.736

Loading ... Loading ...

Ο ανελκυστήρας μπορεί να ανυψώσει βαριά φορτηγά πλοία και να τα βοηθήσει να κινηθούν μέσω του καναλιού Όντερ-Χάβελ από Πολωνία προς το Βερολίνο και αντίστροφα.

Πρόκειται για εναν μηχανικό άθλο, μέσω του οποίου θα διασφαλίζεται πλέον η συνεχής ροή πλοίων από την πόλη Στετίν προς το Μαγδεμβούργο, ενώ θα εξασφαλίζεται και η κίνηση σε όλο το δίκτυο των καναλιών της δυτικής Γερμανίας.

Χωρίς την επένδυση, το κανάλι σε λίγα χρόνια δεν θα ήταν πλέον πλωτό!

Κατά τα εγκαίνια του έργου, ο υπουργός Μεταφορών Φόλκερ Βίσιγκ ανέφερε πως «αυτός ο νέος ανελκυστήρας πλοίων είναι κατάλληλος για σύγχρονα πλοία μεταφορών που είναι μακρύτερα και απαιτούν έναν ανελκυστήρα σκαφών με διαφορετικές διαστάσεις από ό,τι στο παρελθόν».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Με αυτό το έργο, μεταφέρουμε τη διακίνηση μέσω των ποταμών μας στο μέλλον επειδή είναι απαραίτητο να οργανώσουμε το δίκτυο υποδομών και την κινητικότητά μας με έναν κλιματικά ουδέτερο τρόπο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.