Χωρίς κινητό τηλέφωνο και ίντερνετ έμειναν εκατομμύρια Αυστραλοί, μετά από μια αποτυχία δικτύου στην εταιρεία τηλεπικοινωνιών Optus.
Η Optus είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος της χώρας, με περισσότερους από 10 εκατομμύρια μεμονωμένους πελάτες και εκατοντάδες χιλιάδες περισσότερες επιχειρήσεις.
Το μπλακ άουτ προκάλεσε καθυστερήσεις στις μεταφορές, διέκοψε τηλεφωνικές γραμμές νοσοκομείων και κατέστρεψε συστήματα πληρωμών.
Η αιτία του προβλήματος είναι ασαφής, αλλά η Optus λέει ότι δεν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν κυβερνοεπίθεση.
Η εταιρεία που κατασκευάστηκε πέρυσι υπέστη τη μεγαλύτερη παραβίαση δεδομένων στην ιστορία της Αυστραλίας, ως αποτέλεσμα κυβερνοεπίθεσης.
Η διαταραχή είχε ως αποτέλεσμα άνθρωποι σε όλη τη χώρα να μην μπορούν να καλέσουν τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και τους κρίσιμους αριθμούς γραμμής βοήθειας, ενώ επίσης μπλόκαραν προσωρινά τις υπηρεσίες τρένων στην πολιτεία της Βικτόρια και ορισμένες επικοινωνίες νοσοκομείων.
Η διακοπή της Τετάρτης (7.11) αναφέρθηκε γύρω στις 04:00 τα ξημερώματα. Σε μια ενημέρωση επτά ώρες αργότερα, η διευθύνουσα σύμβουλος Kelly Bayer Rosmarin είπε ότι η ομάδα της δεν είχε ακόμη εντοπίσει τι πήγε στραβά. «Οι ομάδες δοκιμάζουν πολλές διαφορετικές οπτικές γωνίες και δεν θα ησυχάσουμε έως ότου η υπηρεσία αποκατασταθεί για τους πελάτες μας», είπε, καλώντας στο τοπικό ραδιόφωνο μέσω WhatsApp.
Η εταιρεία είπε αργότερα ότι είχε αρχίσει να αποκαθιστά ορισμένες από τις υπηρεσίες της. Η διακοπή επηρέασε επίσης άλλους παρόχους που χρησιμοποιούν το δίκτυο Optus, συμπεριλαμβανομένων των Amaysim, Aussie Broadband, Moose Mobile και άλλων.
Μια πελάτισσα της Optus είπε στην Australian Broadcasting Corporation ότι το περιστατικό δεν την άφησε σε θέση να λάβει σημαντικές ενημερώσεις σχετικά με τη θεραπεία καρκίνου του πατέρα της. «Απλώς περιμένω αποτελέσματα και δεν μπορώ καν να τα πετύχω», είπε η Ντανιέλ Χόπγουντ.
Η υπουργός Επικοινωνιών της Αυστραλίας, Mισέλ Ρόουλαντ, είπε ότι ήταν ένα ανήσυχο πρωινό για πολλούς Αυστραλούς και κάλεσε την εταιρεία να είναι διαφανής και «έγκαιρη» στις ενημερώσεις προς τους πελάτες.
«Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι ένα σφάλμα βαθιά στον πυρήνα… άρα είναι ένα σφάλμα που είναι πολύ θεμελιώδες για το δίκτυο», είπε. Η Μπάγιερ Ροζμαριν ζήτησε συγγνώμη για τη διακοπή και είπε ότι η εταιρεία θα παρέχει ενημερώσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.