Μια πλατεία στο Ηνωμένο Βασίλειο θέτει υποψηφιότητα για το βραβείο του «χειρότερου κυκλικού κόμβου» παγκοσμίως, καθώς προκαλεί πονοκεφάλους στους οδηγούς.
Με κυκλικούς κόμβους γεμίζουν οι δρόμοι των πόλεων, καθώς, όπως έχει αποδειχθεί, μειώνουν σε μεγάλο βαθμό τα τροχαία ατυχήματα και συνδράμουν στην εξομάλυνση της κυκλοφορίας σε περιοχές όπου σχηματίζονται ουρές οχημάτων.
Η ύπαρξη, ωστόσο, ενός κυκλικού κόμβου δεν συνεπάγεται από μόνης της καλύτερες κυκλοφοριακές συνθήκες. Εφόσον έχει σχεδιαστεί με προχειρότητα, είναι δεδομένο ότι θα επιφέρει διαφορετικό αποτέλεσμα από αυτό που περίμενε ο εμπνευστής του έργου.
Ισχυρή υποψηφιότητα για το βραβείο του χειρότερου κυκλικού κόμβου παγκοσμίως έχει θέσει μια πλατεία στην κωμόπολη Μπεϊσινγκστόουκ στο Χαμσάιρ της Αγγλίας, η οποία όχι μόνο δεν έχει καταφέρει να επιλύσει τα προβλήματα, αλλά έχει δημιουργήσει ακόμα περισσότερα.
Όπως αναφέρει η βρετανική “Sun”, ο συγκεκριμένος κόμβος κόστισε 20 εκατ. λίρες (δλ. 23,5 εκατ. ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες) και για να ολοκληρωθεί χρειάστηκαν περίπου δύο χρόνια.
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, ο κόμβος έχει τουλάχιστον έξι εξόδους, και πολλαπλές λωρίδες κυκλοφορίας. Προκαλεί, ωστόσο… πονοκεφάλους στους οδηγούς, μιας και αποτελεί ένα συνονθύλευμα λαθών.
Πινακίδες οδικής σήμανσης, φανάρια, στάσεις λεωφορείων συνυπάρχουν με άναρχο τρόπο, με τους οδηγούς να αισθάνονται ότι βρίσκονται μέσα σε ένα κακό όνειρο.
Πινακίδες, επίσης, κρύβονται πίσω από άλλες, την ίδια ώρα που κάποια σήματα είναι… άκυρα, με αποτέλεσμα να παρέχεται τελείως λάθος πληροφόρηση στους οδηγούς και αυτοί να βγαίνουν σε λάθος εξόδους.
Κάποιοι, μάλιστα, διερωτώνται πώς γίνεται να υπάρχουν φανάρια εντός του κυκλικού κόμβου, όταν ο βασικός λόγος δημιουργίας μιας πλατείας είναι να καταργηθούν οι φωτεινοί σηματοδότες και να επιτυγχάνεται η συνεχής ροή της κυκλοφορίας.
Τα πολλά λάθη που απαντώνται στον συγκεκριμένο κυκλικό κόμβο δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τις τοπικές αρχές, οι οποίες έχουν προγραμματίσει εργασίες μετατόπισης κάποιων πινακίδων οδικής σήμανσης, ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες κίνησης εντός του συγκεκριμένου κυκλοφοριακού κόμβου.
Για να επιλυθούν, ωστόσο, όλα τα τα προβλήματα εντός της πλατείας, μάλλον πρέπει να… ξηλωθεί και δημιουργηθεί πάλι από την αρχή.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.