Ο νέος υπουργός Υποδομών της Ιταλίας, Ματέο Σαλβίνι υποσχέθηκε τη δημιουργία μίας γέφυρας που θα συνδέει τη Σικελία και τη νότια Ιταλία.

Ο γραμματέας της Λέγκας, εταίρος στην κυβέρνηση της Τζόρτζια Μελόνι, δήλωσε ότι θα αρχίσει ξανά η συζήτηση για τη γέφυρα από τη Μεσίνα της Σικελίας στη Καλαβρία.

Τα φέρι μποτ που κινούνται σήμερα στο στενό κοστίζουν μέσα σε ένα χρόνο περισσότερο από όσο θα κοστίσει όλη η γέφυρα, εξήγησε ο Σαλβίνι στη Rai.

Πρόκειται, όπως σημειώνει ο Guardian, για ένα σχέδιο που η προηγούμενη κυβέρνηση είχε απορρίψει λόγω κόστους, δυσκολίας στην κατασκευή και των «επιπτώσεων» που δήθεν θα έχει στο περιβάλλον.

Το όνειρο για τη γέφυρα πηγαίνει πίσω στην εποχή των Ρωμαίων. Ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος γράφει ότι οι Ρωμαίοι το 251 π.Χ είχαν φτιάξει μια «γέφυρα» με βαρέλια και βάρκες για να μεταφέρουν 140 πολεμικούς ελέφαντες που είχαν πάρει λάφυρα κατά τον Πρώτο Καρχηδονιακό Πόλεμο.

Τον 20ο αιώνα ο Μπενίτο Μουσολίνι είχε ονειρευτεί και αυτός τη γέφυρα προς τη Σικελία, αλλά δεν προχώρησε.

Πιο πρόσφατα, στα τέλη της δεκαετίας του ‘90, η κυβέρνηση Μπερλουσκόνι είχε εξασφαλίσει μερική χρηματοδότηση από την ΕΕ για τα 6 δισ. ευρώ του σχεδίου. Η κυβέρνηση του Ρομάνο Πρόντι που τον διαδέχτηκε είχε απορρίψει το σχέδιο.

Αλλά ούτε ο Μπερλουσκόνι ούτε και ο Σαλβίνι αποθαρρύνονται από το κόστος ή τα επικίνδυνα ρήγματα στο υπέδαφος. «Επιτέλους ήρθε η ώρα να περάσουμε από τα λόγια στις πράξεις», είπε ο Σαλβίνι.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

">