ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η ηλεκτρική διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου είναι το νέο "Oruc Reis" για όποιον δεν το έχει καταλάβει...
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Σικελία: Πώς είναι σήμερα το «Αίολος Κεντέρης» – Βίντεο από το ναυαγισμένο πλοίο 

Το «Αίολος Κεντέρης» δρομολογήθηκε από την ναυτιλιακή εταιρεία NEL Lines

Σικελία: Πώς είναι σήμερα το «Αίολος Κεντέρης» – Βίντεο από το ναυαγισμένο πλοίο 

Μία ομάδα ερασιτεχνών εξερευνητών μπήκαν στο εσωτερικό του ναυαγισμένου πλοίου «Αίολος Κεντέρης» στη Σικελία και κατέγραψαν τη σημερινή εικόνα του.

Το «Αίολος Κεντέρης» δρομολογήθηκε από την ναυτιλιακή εταιρεία NEL Lines και θεωρούταν ένα από τα γρηγορότερα και πιο αξιόλογα πλοία του Αιγαίου, κατά το διάστημα 2001 ως 2007. Μάλιστα, ήταν η ταχύτητά του – ως και 40 κόμβοι – ο λόγος που το πλοίο πήρε το όνομά του, εμπνευσμένο από τον Κώστα Κεντέρη, τότε γρηγορότερο άνθρωπο στον κόσμο.

Το πλοίο, το οποίο ήταν ένα από τα τρία επιβατηγά-οχηματαγωγά «υπερταχύπλοα» που είχε παραγγείλει η NEL Lines ( μαζί με τα «Αίολος Κεντέρης 2» και «Αίολος Κεντέρης 3») ναυπηγήθηκε το 2000 στη Γαλλία και το 2001 ξεκίνησε τα δρομολόγια στο Αιγαίο, στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Λέσβος.

Τα πρώτα προβλήματα και το «ταξίδι» του στη Σικελία

Ωστόσο, γρήγορα άρχισαν να παρουσιάζονται τα πρώτα προβλήματα, όπως παράκτιες ζημιές από τα απόνερά του, αλλά και προβλήματα από τους κινητήρες. Μάλιστα, εξαιτίας των ατυχημάτων που προκαλούνταν από τα απόνερα, οι λουόμενοι στις παραλίες της Χαλκιδικής και του Αιγαίου προειδοποιούνταν κάθε φορά που το πλοίο περνούσε από εκεί,

Μετά από σχετική καταγγελία, αποφασίστηκε όταν περνάει από παραλίες, να κινείται σε απόσταση 10 μιλίων από αυτές και με χαμηλότερη ταχύτητα. Το 2006 δρομολογήθηκε στη γραμμή Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Σαντορίνη.

Το 2007 αποφασίστηκε η πώλησή του, μαζί με το Ε/Γ – Ο/Γ Τ/Χ «Παναγία Πάρου», στην Pictor Shipping SA έναντι 85 εκατ. δολαρίων, ενώ αυτά ήταν ναυλωμένα στην Ερυθρά Θάλασσα.

Το 2016, και ενώ είχε γυρίσει στην Ελλάδα και επανήλθε στην αρχική του ονομασία, το πλοίο ναυλώθηκε στην Ιταλία, προκειμένου να συνδέσει την Αουγκούστα (ένα λιμάνι στη νοτιοανατολική Σικελία) με τη Βαλέτα της Μάλτας. Ήταν σε αυτό το σημείο που ξεκίνησαν και οι ερηασίες ανακαίνισής του, τα οποία, όμως, οδήγησσαν στην κατάσχεσή του για χρέη
5.000.000 ευρώ.

Πώς είναι σήμερα το «Αίολος Κεντέρης»

Σήμερα, το πλοίο παραμένει ημιβυθισμένο στην Αουγκούστα της Ιταλίας, χωρίς να έχει αξιοποιηθεί εδώ και σχεδόν 8 χρόνια και ξεχασμένο πια από το ευρύ κοινό.

Όλα αυτά μέχρι πρόσφατα, μια ομάδα ερασιτεχνών ερευνητών, που ανακάλυψε το «Αίολος Κεντέρης» στα ανοιχτά της Αουγκούστα, αποκαλύπτοντας τη σημερινή του κατάσταση, με ένα βίντεο.

Η ομάδα έφθασε μέχρι τις σκάλες με SUP και κατέγραψε τις εικόνες εγκατάλειψης του πλοίου, το οποίο φαίνεται σκουριασμένο, μισοβυθισμένο, άδειο, γεμάτο σκουπίδια και το θρυλικό του σαλόνι διαλυμένο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.