Ένα ιστορικό κρουαζιερόπλοιο αναμένεται να βυθιστεί επίτηδες, προκειμένου να δημιουργηθεί ο μεγαλύτερος τεχνητός ύφαλος στον κόσμο.

Οι αξιωματούχοι φέρονται να φοβούνται ότι το υπερωκεάνιο, που έμεινε να σαπίζει στη Φιλαδέλφεια για δεκαετίες, θα μπορούσε να προσκρούσει σε μια γέφυρα ορόσημο κατά το τελευταίο του ταξίδι.

Το μήκους 274 μ. SS United States που κάποτε θεωρούνταν το ταχύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, κατασκευάστηκε αρχικά τη δεκαετία του 1950 για να μετακινεί στρατεύματα κατά τη διάρκεια του πολέμου.

Αργότερα μετέφερε αξιωματούχους και διασημότητες πέρα ​​από τον Ατλαντικό.

Άλλαξε χέρια πολλές φορές προτού τελικά το πλοίο μείνει αδρανές στη Φιλαδέλφεια, όπου βρίσκεται από το 1996.

Ακόμα, το πλοίο υποτίθεται ότι έπρεπε να φύγει από το σπίτι του στην προβλήτα 82 της Φιλαδέλφειας πριν από μερικές εβδομάδες, για ένα μακρύ ταξίδι στην Αλαμπάμα και τελικά στο Ντέστιν της Φλόριντα.

Το ταξίδι του αναβλήθηκε λόγω ισχυρών καταιγίδων στον Κόλπο του Μεξικού και τώρα έχει σταματήσει λόγω μιας νέας μεγάλης ανησυχίας.

Πηγές είπαν στο CBS ότι υπάρχουν φόβοι ότι θα μπορούσε να χτυπήσει την τεράστια γέφυρα Walt Whitman πάνω από τον ποταμό Ντέλαγουερ στη Φιλαδέλφεια.

Οι αξιωματούχοι αποκάλυψαν τα φιλόδοξα σχέδια να ρυμουλκήσουν το πλοίο από τη Φιλαδέλφεια στο Destin’s Fort Walton Beach.

Εκεί, πρόκειται να βυθιστεί για να δημιουργήσει ένα νέο βιότοπο για τη θαλάσσια ζωή και να προσελκύσει δύτες και ψαράδες από όλο τον κόσμο.

Αλλά προτού καταδυθεί το SS United States , απαιτείται μια μακρά διαδικασία καθαρισμού. Η κομητεία εκτιμά ότι θα χρειαστεί πάνω από ένα χρόνο για να ολοκληρωθεί η περιβαλλοντική αποκατάσταση στο πλοίο, ενώ θα χρειαστούν επιπλέον έξι μήνες έως ένα έτος για να διευθετηθεί η μεταφορά και η τελική ανάπτυξή του.

«Αυτό θα είναι μια συναρπαστική προσθήκη στους τεχνητούς υφάλους και τα ναυάγια μας και θα προσφέρει απαραίτητο βιότοπο για τα ψάρια», δήλωσε η Τζένιφερ Άνταμς, διευθύντρια τουρισμού της κομητείας Okaloosa.

Το έργο περιλαμβάνει επίσης σχέδια για το άνοιγμα ενός χερσαίου μουσείου προς τιμήν της ιστορίας του πλοίου, που χρηματοδοτείται από την κομητεία Okaloosa και λειτουργεί από το SS United States Conservancy.

Το USS United States που κάποτε θεωρούνταν φάρος της αμερικανικής μηχανικής και λειτουργούσε ως στρατιωτικό πλοίο που μπορούσε να μεταφέρει χιλιάδες στρατιώτες, πλέον στέκει ως υπενθύμιση μιας περασμένης εποχής.

Στην ακμή του, το πλοίο είχε τέσσερις ξεχωριστές κατηγορίες εισιτηρίων, συμπεριλαμβανομένων της πρώτης τάξης, της καμπίνας, της τουριστικής τάξης και της πιο εξαιρετικής όλων, των σουιτών, που περιλάμβαναν τέσσερα κρεβάτια, τρία μπάνια και ένα σαλόνι.

Βαπτισμένο το 1951, το άλλοτε πολυτελές κρουαζιερόπλοιο εξακολουθεί να κατέχει το υπερατλαντικό ρεκόρ ταχύτητας αφού έφτασε τους 36 κόμβους (41 μίλια/ώρα)

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στο παρθενικό του ταξίδι το 1952, το κρουαζιερόπλοιο διέσχισε τον Ατλαντικό σε τρεις ημέρες, 10 ώρες και 40 λεπτά, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ του RMS Queen Mary κατά 10 ώρες.