Καλή η παρέλαση. Και τα συνθήματα που ακούστηκαν, ακόμα καλύτερα...

Στάνλεϊ Μέγιερ: Ο εφευρέτης του «αυτοκινήτου που κινούταν με νερό» – Πέθανε ουρλιάζοντας… «με δηλητηρίασαν»

Τα ανατριχιαστικά τελευταία λόγια του έγιναν πρωτοσέλιδα

Στάνλεϊ Μέγιερ: Ο εφευρέτης του «αυτοκινήτου που κινούταν με νερό» – Πέθανε ουρλιάζοντας… «με δηλητηρίασαν»

Ο Στάνλεϊ Μέγιερ, ο οποίος ισχυριζόταν ότι είχε εφεύρει ένα αυτοκίνητο που μπορούσε να κινείται με νερό, άφησε την τελευταία του πνοή το 1998 ουρλιάζοντας «Με δηλητηρίασαν».

Θεωρήθηκε ότι είχε αναπτύξει έναν κινητήρα που θα λειτουργούσε αποκλειστικά με νερό – κάτι που θα ήταν τεράστια υπόθεση αν του είχε βγει σε καλό.

Υπάρχουν μερικές θεωρίες για το πώς είπε ότι το έκανε αυτό.

Μία φέρεται να είναι ότι είχε δημιουργήσει μια κυψέλη καυσίμου που χρησιμοποιούσε μια αρχή διάσπασης των ατόμων του νερού στα συστατικά τους στοιχεία.

Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιεί υδρογόνο και οξυγόνο – χρησιμοποιώντας το υδρογόνο ως καύσιμο, αυστηρά μιλώντας.

Ο ισχυρισμός του Στάνλεϊ Μέγιερ ήταν προφανώς ότι η μηχανή του ήταν σε θέση να διαχωρίσει τα δύο στοιχεία προς τα κάτω και να κάψει το υδρογόνο, το οποίο θα δημιουργούσε ενέργεια.

Σύμφωνα με τα σχέδια του κινητήρα του, το οξυγόνο και κάποια υπολείμματα νερού θα ήταν οι μόνες εκπομπές.

Μια εφεύρεση σαν αυτή θα άλλαζε τα δεδομένα και θα έφερνε τα πάνω κάτω στη βιομηχανία πετρελαίου – Είναι λοιπόν εύκολο να καταλάβει κανείς ότι δεν θα ήταν όλοι ευχαριστημένοι με μια έξυπνη, φιλική προς το περιβάλλον εφεύρεση όπως η υποτιθέμενη μηχανή του Meyer που λειτουργεί με νερό.

Όταν ο Στάνλεϊ Μέγιερ πέθανε το 1998, τα ανατριχιαστικά τελευταία λόγια του έγιναν πρωτοσέλιδα.

Είχε προφανώς βγει για φαγητό, σύμφωνα με τον αδελφό του, όταν έπιασε το λαιμό του, έπεσε στο πάτωμα και ξεστόμισε τις λέξεις: «Με δηλητηρίασαν».

Ωστόσο, όταν δημοσιεύθηκε η τοξικολογική έκθεση μετά την ανάκριση του θανάτου του, δεν υπήρχε «κανένα δηλητήριο γνωστό στην αμερικανική επιστήμη».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε αργότερα ότι ο Meyer πέθανε ως αποτέλεσμα ανευρύσματος και το συμπέρασμα του ιατροδικαστή ήταν θάνατος από «φυσικά αίτια».

Φυσικά, οι άνθρωποι έχουν τις θεωρίες τους σχετικά με την κατάσταση.

Ένα νήμα του Reddit, r/pics, έχει μερικά ενδιαφέροντα σχόλια και εξηγήσεις.

Ένα άτομο εξηγεί: «Το “αυτοκίνητο που τρέχει με νερό” και το “καρμπυρατέρ των 100MPG” είναι μύθοι που διατηρούνται για πολύ καιρό και απέκτησαν μεγάλη απήχηση στις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Θυμάμαι ότι τους άκουγα σε όλη μου τη ζωή.

«Και τα δύο είναι τεχνικά αληθινά, μπορείτε να τρέξετε ένα αυτοκίνητο με “νερό” και μπορείτε να πάρετε 100MPG από ένα καρμπυρατέρ, αλλά αυτό που παραλείπεται είναι ότι δεν τα κάνουμε αυτά τα πράγματα για κάποιο λόγο, υπάρχουν τεράστια μειονεκτήματα.

Με το νερό, ουσιαστικά απλά χρησιμοποιείς υδρογόνο το οποίο χρειάζεται πολύ περισσότερη ενέργεια για να παραχθεί από ό, τι μπορείς να πάρεις καίγοντάς το, και μπορείς να πάρεις 100MPg από έναν καρμπυρατέρ αλλά δεν θα βγάλει αρκετή ιπποδύναμη για να είναι πραγματικά χρήσιμο (σκέψου αυτοκίνητο που δεν μπορεί να διατηρήσει ταχύτητα ή να ανέβει έστω έναν ήπιο λόφο).

«Αυτές οι συνωμοσίες επιμένουν επειδή υπάρχει αρκετό στοιχείο αλήθειας ώστε να είναι εξαιρετικά δελεαστικό για ανθρώπους που δεν κατανοούν πλήρως το πρόβλημα».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.