ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

«Τα κάνει… όλα»: Η αφίσα της Barbia και το σεξουαλικό λογοπαίγνιο που προκάλεσε σάλο στη Γαλλία (φώτο)

Το σεξουαλικό λογοπαίγνιο στη γαλλική αφίσα της ταινίας Barbie έγινε viral για τους λάθος λόγους

«Τα κάνει… όλα»: Η αφίσα της Barbia και το σεξουαλικό λογοπαίγνιο που προκάλεσε σάλο στη Γαλλία (φώτο)

Μια νέα διεθνής αφίσα για την επερχόμενη ταινία «Barbie» της Γκρέτα Γκέργουιγκ κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο την περασμένη εβδομάδα και έγινε viral για έναν λόγο που δεν περιμέναμε.

Η αφίσα έγινε viral στο Twitter αφού οι οπαδοί έπιασαν το σλόγκαν της ταινίας – «Η Barbie είναι τα πάντα. Αυτός είναι απλά ο Κεν» – και πώς αυτό μεταφράστηκε από τα αγγλικά στα γαλλικά, αναφέρει το The Hollywood Reporter. Παρόλο που όλα τα υπόλοιπα στην αφίσα είναι φυσιολογικά, αν και λίγο ελαφριά και ροζ, το σλόγκαν μεταφράστηκε για να διαβαστεί ως εξής: «Elle peut tout faire. Lui, c’est juste Ken».

Οι γαλλόφωνοι στο Twitter έσπευσαν να επισημάνουν ότι αυτό θα μπορούσε να διαβαστεί με δύο πολύ διαφορετικούς τρόπους. Από τη μία πλευρά, θα μπορούσε να διαβαστεί ως: «Η Barbie μπορεί να κάνει τα πάντα. Αυτός είναι απλά ο Κεν».

Εννοείται ότι η φράση «η Barbie μπορεί να κάνει τα πάντα» δεν αφήνει το ίδιο νόημα με την αρχική, αγγλική φράση «η Barbie είναι τα πάντα».

Στη συνέχεια, το «ken» είναι επίσης μια γαλλική, αργκό λέξη για το «κάνω σεξ». Οι λέξεις c’est, που σημαίνει «είναι», και sait, που σημαίνει «ξέρει πώς», είναι ομόηχες, πράγμα που σημαίνει ότι το γαλλικό σλόγκαν μπορεί να διαβαστεί άνετα ως εξής: «Ξέρει πώς να κάνει τα πάντα. Αυτός ξέρει μόνο πώς να γ@μάει».

Το Twitter ξεσηκώθηκε

Οι θαυμαστές έπεσαν πάνω στο διπλό υπονοούμενο, με έναν να γράφει: «Αυτό είναι στην πραγματικότητα το 100% που καταλαβαίνω για τη σχέση τους» ενώ ένας άλλος πρόσθεσε: «Το γαλλικό Τwitter χάνει το μυαλό του αυτή τη στιγμή επειδή μετέφρασαν την αφίσα της Barbie κυριολεκτικά και κατά λάθος έκαναν ένα λογοπαίγνιο που λέει «Ξέρει πώς να κάνει τα πάντα. Αυτός ξέρει μόνο πώς να γ@μάει»».

Και όλος αυτός ο θόρυβος ήταν ακριβώς αυτό που ήλπιζε η Warner Bros. σύμφωνα με το The Hollywood Reporter. Ένα γαλλικό στέλεχος μάρκετινγκ που εργάζεται σε ανταγωνιστή της Warner Bros. δήλωσε: «Είναι σίγουρα σκόπιμο- δεν υπάρχει περίπτωση ένας γαλλόφωνος να μην είχε προσέξει το βρώμικο λογοπαίγνιο» προσθέτοντας: «Είναι κάπως ιδιοφυές, πραγματικά, που το προσέγγισαν έτσι».

Μεγάλη προσμονή

Η Warner Bros. δεν ξεκαθάρισε αν το σλόγκαν της αφίσας ήταν «σκόπιμο ή τυχαίο», αλλά είπε: «Η κερδοσκοπία γύρω από την καμπάνια μάρκετινγκ της Barbie δείχνει ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο ευαισθητοποίησης και μεγάλος ενθουσιασμός από το κοινό γύρω από την επερχόμενη κυκλοφορία της ταινίας μας στη Γαλλία. Ανυπομονούμε όλοι για την κυκλοφορία της τον επόμενο μήνα».

Στην ταινία Barbie, που σκηνοθέτησε η Greta Gerwig, πρωταγωνιστούν η Margot Robbie ως η ομώνυμη κούκλα και ο Ryan Gosling ως ο φίλος της, ο Ken. Η ταινία δείχνει την Barbie να φεύγει από τη χώρα της, την Barbie Land, για πρώτη φορά. Το σλόγκαν της ταινίας είναι το εξής: «Το να ζεις στη Barbie Land σημαίνει να είσαι ένα τέλειο ον σε ένα τέλειο μέρος. Εκτός κι αν έχεις μια ολοκληρωτική υπαρξιακή κρίση. Ή είσαι ένας Ken».

Στην ταινία συμμετέχει ένα all-star καστ με τους Will Ferrell, Issa Rae, America Ferrera και Simu Liu.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Barbie κάνει πρεμιέρα στις αίθουσες στις 21 Ιουλίου.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.