
Η Emirates Airlines και η γενναία skydiver Nicole Smith-Ludvik κατάφεραν να δημιουργήσουν μια διαφήμιση που όχι μόνο εντυπωσίασε το κοινό, αλλά κατέστησε και ένα ορόσημο στον κόσμο του μάρκετινγκ.
Το 2020, η αεροπορική εταιρεία παρουσίασε ένα αριστούργημα με την Nicole να στέκεται στην κορυφή του Burj Khalifa, του πιο ψηλού κτιρίου στον κόσμο, σε ύψος 828 μέτρων.
Η Emirates, προσπαθώντας να ενισχύσει την εικόνα της και να επαναφέρει το ενδιαφέρον για τα ταξίδια, πήρε την απόφαση να δημιουργήσει μια καμπάνια που θα αναδείκνυε την ανθεκτικότητα του ανθρώπινου πνεύματος και την αισιοδοξία για το μέλλον. Με το σλόγκαν «Είμαστε στην κορυφή του κόσμου», η εταιρεία ήθελε να στείλει το μήνυμα ότι, παρά τις δυσκολίες, ο κόσμος θα ανακάμψει και θα επανασυνδεθεί.
Αλλά το να υλοποιηθεί μια τέτοια τολμηρή ιδέα απαιτούσε εξαιρετικό σχεδιασμό και εντυπωσιακή προσοχή στη λεπτομέρεια. Η ομάδα της Emirates ήθελε να βρει την κατάλληλη ηρωίδα για την καμπάνια και η Nicole Smith-Ludvik φαινόταν η ιδανική επιλογή. Με την εμπειρία της στον αλεξιπτωτισμό και την αποφασιστικότητά της, η Nicole ήταν όχι μόνο η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας, αλλά και το σύμβολο της επιμονής.
Η προετοιμασία για τα γυρίσματα απαιτούσε μήνες προετοιμασίας. Μηχανικοί, ειδικοί ασφαλείας και κινηματογραφιστές συνεργάστηκαν στενά για να σχεδιάσουν κάθε βήμα. Η Nicole έπρεπε να εκπαιδευτεί αυστηρά για να διασφαλιστεί ότι θα παραμείνει ασφαλής και ψύχραιμη κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στην κορυφή του Burj Khalifa.
Την ημέρα των γυρισμάτων, η ομάδα ταξίδεψε με ασανσέρ μέχρι τον 160ο όροφο του πύργου και στη συνέχεια ανέβηκαν μια στενή σπειροειδή σκάλα για 75 λεπτά μέχρι την κορυφή. Εκεί, η Nicole ασφαλίστηκε σε μια κρυφή ζώνη, ενώ μια ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα ασφάλειας προστέθηκε για να της επιτρέπει να σταθεί με ασφάλεια.
Η διαφήμιση κυκλοφόρησε και, όπως αναμενόταν, έγινε viral. Εκατομμύρια προβολές και αμέτρητα σχόλια κατακλύζουν τις πλατφόρμες όπως το YouTube, Instagram και TikTok, κάνοντάς την μια από τις πιο αναγνωρίσιμες καμπάνιες της χρονιάς.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.