Η έλλειψη προσωπικού στο αεροδρόμιο του Χίθροου στο Λονδίνο σε συνδυασμό με ένα «πρόβλημα στο σύστημα αποσκευών» δημιούργησε μια… θάλασσα από «ορφανές» αποσκευές επιβατών.

Τις χαοτικές σκηνές με εκατοντάδες βαλίτσες στοιβαγμένες έξω από έναν τερματικό σταθμό στο πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου, κατέγραψε δημοσιογράφος του Sky News.

«Υπήρχαν συστάδες από βαλίτσες χωρίς ιδιοκτήτες ομαδοποιημένες γύρω από διάφορους μεταφορικούς ιμάντες», διαπίστωσε η Ντέμπορα Χάινς και όταν απευθύνθηκε στο προσωπικό του αεροδρομίου η απάντηση που έλαβε ήταν πως υπάρχει «πρόβλημα με το σύστημα αποσκευών».

«Οι υπάλληλοι έμοιαζαν να προσπαθούν να τακτοποιήσουν τις βαλίτσες δίπλα σε στύλους με γράμματα από το αλφάβητο κολλημένα πάνω τους – ίσως ήταν να αντιστοιχούν στο όνομα του ιδιοκτήτη κάθε τσάντας», εκτίμησε η δημοσιογράφος.

Σύμφωνα με έναν εκπρόσωπο του Χίθροου: «Νωρίτερα σήμερα υπήρχε ένα τεχνικό πρόβλημα με το σύστημα αποσκευών του Τερματικού 2, το οποίο έχει πλέον επιλυθεί. Οι επιβάτες μπορούν πλέον να κάνουν check-in κανονικά, αλλά ορισμένοι επιβάτες που αναχώρησαν από τον τερματικό σταθμό 2 νωρίτερα σήμερα μπορεί να ταξίδεψαν χωρίς τις αποσκευές τους. Συνεργαζόμαστε στενά με αεροπορικές εταιρείες για να επανενώσουμε τους επιβάτες με τις αποσκευές τους το συντομότερο δυνατό».

Οι εικόνες χάους στο αεροδρόμιο του Χίθροου έρχονται σε μια περίοδο που αρκετά αεροδρόμια της Ευρώπης αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα εξαιτίας της πολιτικής αρκετών αεροπορικών εταιρειών και αεροδρομίων να μειώσουν το προσωπικό τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με αποτέλεσμα εκατοντάδες ακυρώσεις τον περασμένο μήνα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Επίσης την Παρασκευή, το αεροδρόμιο του Γκάτγουικ ανακοίνωσε ότι περιορίζει τον αριθμό των ημερήσιων πτήσεων σε 825 τον Ιούλιο και 850 τον Αύγουστο για να βοηθήσει τους επιβάτες “να βιώσουν ένα πιο αξιόπιστο και καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης” μετά από ανασκόπηση των λειτουργιών του.