Την ανησυχία της για το αεροδρόμιο Χίθροου στο Λονδίνο είναι έτοιμο να αντέξει την αυξημένη ζήτηση του καλοκαιριού εξέφρασε η εταιρεία που κατέχει την British Airways.
Πέρυσι, σε αεροδρόμια στη Βρετανία, αλλά και σε όλη την Ευρώπη η εικόνα ήταν άκρως απογοητευτική, με χιλιάδες επιβάτες να περιμένουν για ώρες τις πτήσεις τους, χαμένες βαλίτσες και ακυρωμένες πτήσεις.
Έπειτα από δύο χρονιές μεγάλου περιορισμού της κίνησης λόγω της πανδημίας, το 2020 και το 2021, η περασμένη χρονιά ήταν η πρώτη με αυξημένη κίνηση.
Ωστόσο οι αεροπορικές εταιρείες είχαν ήδη προχωρήσει σε χιλιάδες απολύσεις λόγω της πανδημίας και το μειωμένο προσωπικό δεν ήταν σε θέση να αντεπεξέλθει στην αύξηση της κίνησης.
Σε αυτό το πλαίσιο η International Airlines Group κατέθεσε τον προβληματισμό της για το Χίθροου, που διαβεβαιώνει ότι είναι προετοιμασμένο, με δεδομένη την αύξηση της κίνησης.
Το αεροδρόμιο, αναφέρει ο Guardian, δηλώνει ότι φέτος δεν θα κάνει περικοπές στις πτήσεις ή τον αριθμό των επιβατών ανά πτήση.
Κατά την British Airways το αεροδρόμιο είχε υποεκτιμήσει τον αριθμό των επιβατών το 2022 κατά 10 εκατομμύρια.