Έναν έξυπνο τρόπο να υπενθυμίσει στους καταναλωτές την αξία του να είναι κανείς ευγενικός βρήκε ιδιοκτήτης καφετέριας στο Preston της Βρετανίας, ο οποίος διαμόρφωσε της τιμές του καταλόγου ανάλογα με τη συμπεριφορά των πελατών.

Έτσι, στο Chaii Stop, στο Preston του Lancashire οι πελάτες μπορούν να έχουν πολύ καλές εκπτώσεις αν αντί να ζητήσουν «ξερά» το αγαπημένο τους ρόφημα, κάνουν τη παραγγελία τους με πιο φιλικό τρόπο.

Όπως αναγράφει ο κατάλογος της «ευγένειας»: Ένα «Desi Chai» κοστίζει 5 λίρες, το ίδιο ρόφημα συνδυασμένο με ένα «παρακαλώ» κοστίζει 3 λίρες, ενώ αν πεις «γεια, ένα Desi Chai παρακαλώ» πληρώνεις μόνο 1,90 λίρες.

Ο 29χρονος Usman Hussain, ιδιοκτήτης της επιχείρησης, δήλωσε για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία ότι «Νομίζω ότι είναι μια ωραία υπενθύμιση για να χρησιμοποιείτε τους τρόπους σας, γιατί δυστυχώς μερικές φορές χρειαζόμαστε υπενθύμιση. Δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα με αγενείς πελάτες, αλλά από τότε που έχουμε την πινακίδα οι άνθρωποι σίγουρα έρχονται πιο ανοιχτά και γελούν μαζί μας. Για μένα, το πιο σημαντικό πράγμα στην επιχείρησή μου είναι να περνάς την πόρτα και να σου φέρονται σα να είσαι στο σπίτι σου».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!