Ο 31χρονος Thomas Heayel μέχρι πρόσφατα δίδασκε στην Ακαδημία St Columb Minor και μέχρι πρόσφατα αποτελούσε έναν δάσκαλο παράδειγμα προς μίμηση.
Δάσκαλος πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Κορνουάλη ήρθε αντιμέτωπος με βαριά ποινή έπειτα από μια, όχι και τόσο, αθώα ανάρτηση που έκανε στους προσωπικούς του λογαριασμούς στα social media οι οποίες όμως αποκάλυψαν πως προσφέρει και σεξουαλικές υπηρεσίες.
Όλα άλλαξαν όμως όταν βρέθηκε ένοχος επειδή δημοσίευσε ή επέτρεψε να εμφανιστούν μία ή περισσότερες ακατάλληλες φωτογραφίες του στο διαδίκτυο από τον Φεβρουάριο μέχρι και τον Ιούλιο του 2020. Από την έρευνα που έγινε διαπιστώθηκε πως κατά την ίδια περίοδο ήταν διατεθειμένος να προσφέρει και σεξουαλικές υπηρεσίες.
Ο Thomas Heayel, όπως αναφέρει η dailymail.co.uk ξεκίνησε να διδάσκει στο συγκεκριμένο σχολείο την 1η Σεπτεμβρίου του 2019 και όταν το «ξέσπασε» το θέμα ο ίδιος δεν αρνήθηκε τις πράξεις του τονίζοντας πως η συμπεριφορά του ισοδυναμούσε με «απαράδεκτη επαγγελματική συμπεριφορά». Οι πρώτες υποψίες αλλά και ανησυχίες για τη… δράση του δραστήριου δασκάλου έκαναν την εμφάνισή τους στις 7 Ιουλίου του 2021 και οδήγησαν στην απόλυση του στις 23 Ιουλίου.
Το πειθαρχικό συμβούλιο έκρινε την συμπεριφορά του Heayel ως «σημαντικά ανώτερη από τα πρότυπα τα οποία αναμενόταν να έχει με βάση το λειτούργημα που ασκούσε» όμως οι πράξεις του ήταν «πολλά περισσότερα από μια κακή σεξουαλική συμπεριφορά» Η επιτροπή του συμβουλίου σχολίασε πως:
«Μολονότι η επιτροπή έλαβε υπόψη το γεγονός ότι δεν παρουσιάστηκαν στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι κάποιοι μαθητές είχαν δει ή είχαν πρόσβαση στις εικόνες στο Διαδίκτυο, η επιτροπή θεώρησε ότι ως δάσκαλος ο κ. Heayel ήταν πιθανό να θεωρηθεί ως πρότυπο από μαθητές».
Μάλιστα, η επιτροπή σημείωσε πως ενώ η ιστοσελίδα στην οποία ο δάσκαλος είχε «ανεβάσει» τις «καυτές» του εικόνες είχε περιορισμένη πρόσβαση, ορισμένες από τις φωτογραφίες του, οι οποίες συνοδευόντουσαν από το όνομα του, ήταν δυνατό να εντοπιστούν κάνοντας μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο.
«Κατά συνέπεια, οι εικόνες ήταν δημόσια, δίνοντας τη δυνατότητα σε οποιοδήποτε μέλος του κοινού, ή μαθητή, να τις δει. Ως εκ τούτου, η επιτροπή κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η συμπεριφορά του κ. Heayel θα έβλαπτε αναμφίβολα την αντίληψη του κόσμου για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού και έπρεπε να ληφθούν υπόψιν παράγοντες δημόσιου συμφέροντος» τόνισε η επιτροπή.
Τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου έλαβαν υπόψιν τους τη μεταμέλεια που έδειξε ο 31χρονος δάσκαλος, όμως δεν άλλαξαν την απόφασή τους και του απαγόρευσαν να διδάσκει επ’ αόριστον.
Η επιτροπή έλαβε αναφορές στις οποίες ζητούσαν ο δάσκαλος να μεταφερθεί σε άλλο σχολείο και αφού τις εξέτασε κατέληξε στο συμπέρασμα ότι υπήρχαν «λίγα στοιχεία που να υποδηλώνουν ότι η συμβολή του κ. Heayel στο επάγγελμα ήταν είτε μακροπρόθεσμη είτε σημαντική».
Ο 31χρονος πλέον δεν μπορεί να διδάξει σε κανένα σχολείο και του δίνεται η δυνατότητα να ζητήσει την ακύρωση της απόφασης, αλλά όχι έως τις 5 Ιουλίου 2024, δύο χρόνια από την ημερομηνία έκδοσης της απόφασης. Για να μπορέσει να επιστρέψει στη διδασκαλία, ο Heayel, πρέπει να μπορέσει να αποδείξει σε άλλη επιτροπή του Οργανισμού ότι είναι ικανός να το πράξει.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.