ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Το πιο αστείο στις «δημοσκοπήσεις» για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι ερωτώνται και οι νεοδημοκράτες αν «πρέπει να είναι υποψήφιος;»!
prodeals.gr

Βρετανός τουρίστας: Έξαλλος με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της χώρας του – Δείτε πόσο τον χρέωσαν για 10 λεπτά

Για να χρησιμοποιήσει απλά το Google maps για μόλις 10 λεπτά ο Βρετανός έπρεπε να πληρώσει σχεδόν 18 ευρώ

Βρετανός τουρίστας: Έξαλλος με εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της χώρας του – Δείτε πόσο τον χρέωσαν για 10 λεπτά

Ο Ίαν Τέμπλμαν έφτασε την περασμένη Κυριακή στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας όταν έλαβε ένα μήνυμα από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Sky Mobile το οποίο τον καλωσόριζε στην Αλβανία.

Ο Τέμπλμαν εκείνη την ώρα δεν σκέφτηκε ότι αυτό το μήνυμα δεν ήταν ένα μόνο ένα «αθώο» λάθος, αλλά ότι σήμαινε ότι θα χρεωνόταν πολύ περισσότερο από αυτό που υπολόγιζε κάθε φορά που θα χρησιμοποιούσε το κινητό του.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο Telegraph, ο παραθεριστής χρεωνόταν 2,56 ευρώ ανά MB δεδομένων, 2,56 ευρώ ανά λεπτό για κάθε τηλεφωνική κλήση που έκανε και 60 λεπτά για κάθε μήνυμα που έστελνε, αντί να χρεώνεται 2,38 ευρώ την ημέρα για απεριόριστες κλήσεις και μηνύματα, όπως θα έπρεπε να γίνεται κανονικά σε κάποιον Βρετανό που επισκέπτεται τη χώρα.

Δηλαδή για να χρησιμοποιήσει απλά το Google maps για μόλις 10 λεπτά, ο Ίαν έπρεπε να πληρώσει σχεδόν 18 ευρώ.

Αυτό οδήγησε στο να λάβει την τρίτη το πρωί, μόλις δύο ημέρες μετά την έναρξη των διακοπών του, να λάβει έναν υπέρογκο λογαριασμό, περίπου 100 ευρώ (85 λίρες Αγγλίας).

Αμέσως, τηλεφώνησε στην εταιρεία για να παραπονεθεί και να τους πει ότι έχει γίνει λάθος.

Η εταιρεία αποκρίθηκε στα παράπονά του, λέγοντας ότι «όχι, σας στείλαμε ένα μήνυμα που έλεγε ότι βρίσκεστε στην Αλβανία και ως εκ τούτου θα χρεωθείτε σαν να βρίσκεστε στην Αλβανία».

«Δεν μπορούσα να το πιστέψω. Σκεφτόμουν, μήπως πρόκειται για μυθιστόρημα;…Είμαι στην Ελλάδα, δεν είμαι στην Αλβανία», φέρεται να είπε.

Όσο για τις βραχύβιες ελπίδες του να πάρει πίσω τα χρήματα που έχασε, απεδείχθησαν άκαρπες, καθώς έλαβε μια απάντηση από τη Sky Mobile σε σχετικό αίτημά του, που του έλεγε ότι δεν επρόκειτο να του επιστραφούν χρήματα και ότι αν δεν ήθελε να επιβαρυνθεί με χρεώσεις περιαγωγής στην Αλβανία θα έπρεπε να «αποφύγει να πραγματοποιεί κλήσεις ή να στέλνει μηνύματα», «να απενεργοποιήσει την περιαγωγή δεδομένων» ή «να δοκιμάσει να μεταβεί στο σωστό δίκτυο επιλέγοντας χειροκίνητα ένα διαφορετικό δίκτυο».

Το πλησιέστερο σε επιστροφή χρημάτων που έλαβε ήταν περίπου 23 ευρώ (20 λίρες) ως «ένδειξη καλής θελήσεως» για να «ξεχαστεί το θέμα», κάτι που ο Τέμπλμαν αρνήθηκε τελικά να τα δεχτεί.

«Αυτό το θέμα πρέπει να επηρεάζει πολλές, πολλές χιλιάδες ανθρώπους και στη συνέχεια να κατηγορούνται ότι δεν έχουν τόσο καλή γνώση της τεχνολογίας όσο ένας σύμβουλος πληροφορικής. Είναι μια επαίσχυντη πρακτική και δεν αντιμετωπίζει δίκαια τον πελάτη».

Πολλοί πελάτες «θύματα» των υπερβολικών χρεώσεων

Από την πλευρά της, η εταιρεία Sky Mobile προειδοποιεί τους πελάτες στην ιστοσελίδα της ότι η Κέρκυρα είναι ένας προορισμός που μερικές φορές λαμβάνει σήματα από την Αλβανία, επειδή είναι αρκετά κοντά με το νησί, και επειδή η Αλβανία δεν είναι μέλος της ΕΕ, μπορεί οι πελάτες να επιβαρυνθούν με επιπλέον χρεώσεις περιαγωγής.

Μάλιστα, η περιοχή Καλάμι, στην οποία βρισκόταν ο εν λόγω τουρίστας απέχει περίπου 32 χιλιόμετρα από την χώρα, υπάρχουν περιοχές του νησιού που απέχουν πολύ λιγότερο.

Ο Τέμπλμαν δεν είναι ο πρώτος πελάτης της Sky Mobile που ήρθε αντιμέτωπος με έναν «φουσκωμένο» λογαριασμό από τις αλβανικές χρεώσεις περιαγωγής.

Γράφοντας στο φόρουμ βοήθειας της Sky Community, ένας πελάτης δήλωσε ότι χρεώθηκε περίπου 47 ευρώ, όταν το τηλέφωνό του συνδέθηκε αυτόματα σε αλβανικό δίκτυο για μία ημέρα των διακοπών του. «Έπρεπε να παλέψω με νύχια και με δόντια για να πείσω τελικά τη Sky να δεχτεί να επιστρέψει τα χρήματα. Θα έπρεπε να υπάρχει κάποια προειδοποίηση προς τους ταξιδιώτες ότι αυτό μπορεί να συμβεί».

Τελικά, η εταιρεία Sky Mobile, αφού προσεγγίστηκε από το βρετανικό μέσο που μετέδωσε το περιστατικό, άλλαξε τη στάση της και πίστωσε περίπου 107 ευρώ (90 λίρες) στο λογαριασμό του δύο μέρες μετά, αλλά ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται για επιστροφή χρημάτων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η εταιρεία εξήγησε, επίσης, ότι ο Τέμπλμαν μπορούσε να συνδεθεί χειροκίνητα με έναν ελληνικό πάροχο και έκτοτε δεν έχει επιβαρυνθεί με περαιτέρω χρεώσεις περιαγωγής στην Αλβανία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.