Σαν «βόμβα» έσκασε η είδηση ότι ο Ελλάκτωρ, συμφερόντων της ολλανδικής Reggeborgh (60%) και της Motor Oil (24%) θα πωλήσει την μοναδική εναπομένουσα πηγή ενεργών εσόδων του, την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, στον AKTOR, συμφερόντων, Μπάκου, Καϋμενάκη και Εξάρχου.
Μόλις πριν από δύο χρόνια με επίσημη ανακοίνωση του ο Ελλάκτωρ είχε αποκλείσει κάθε τέτοιο ενδεχόμενο. Τι άλλαξε;
Μα φυσικά, η απώλεια του μεγάλου «φιλέτου» της Αττικής Οδού, μετά το φιάσκο με τον αποκλεισμό εκατοντάδων οδηγών λόγω χιονόπτωσης το 2022, η κυβέρνηση Μητσοτάκη τον Οκτώβριο του 2024 την παραχώρησε στην ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
(Περιστέρης).
Η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις με ποσοστό 66% ήταν ο κύριος μέτοχος της Αττικής Οδού, η οποία όταν χάθηκε ουσιαστικά άφησε την εταιρεία με συμμετοχή σε μικρότερου βεληνεκούς δημόσια έργα (Ολύμπια Οδος) κλπ.
Μετά από αυτό το φιάσκο οι Ολλανδοί κατάλαβαν ότι όσο υπάρχει το δίδυμο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ- AKTOR, σοβαρό δημόσιο έργο δεν πρόκειται να ξαναδούν, τουλάχιστον με αυτή την κυβέρνηση, ενώ και η οικογένεια Βαρδινογιάννη δεν δείχνει πρόθυμη να
ασχοληθεί.
Έτσι προτίμησαν μία ισχυρή ένεση ρευστότητας και μάλιστα εις διπλούν, αφού τον Ιανουάριο ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις δανείστηκε από την Τράπεζα Πειραιώς 275 εκατομμύρια ευρώ προκαταβάλλοντας μελλοντικά έσοδα, ενώ τον
ίδιο μήνα οι μέτοχοι του Ελλάκτωρ έλαβαν μερίσματα ύψους 295,963 εκατ. ευρώ.