Αμέσως μετά την εξάπλωση του Covid, ο κλάδος των Fast Moving Consumer Goods (FMCG), στράφηκε δυναμικά για να κατακτήσει θέσεις στο ράφι των σούπερ μάρκετ.
Η Coca Cola -παγκοσμίως- ακολούθησε μια διαφορετική στρατηγική. Αποφάσισε να στηρίξει τα brands (τις μάρκες) και τους πελάτες της, ιδιαίτερα στον κλάδο HORECA (καφέ, μπαρ, εστιατόρια).
Μέσα από τις δυσκολίες της πανδημίας, ανέπτυξε ακόμη πιο στενές σχέσεις με τους πελάτες HORECA και το αποτέλεσμα αυτών των σχέσεων φάνηκε μετά, με την άνεση στην τιμολόγηση και στην προώθηση των προϊόντων της.
Στην Ελλάδα, το 2023, η Coca Cola πούλησε 119,6 εκατομμύρια κιβώτια προϊόντων (+6,12%) και τα έσοδά της αυξήθηκαν +16,72% στα 670 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν +65% στα 43,9 εκατ. ευρώ.
Στη στρατηγική αυτή βοήθησαν και τα νέα προϊόντα (μπύρα, καφές και αλκοολούχα) που υπηρέτησαν το δόγμα 24/7 δηλαδή κάλυψης των αναγκών 24 ώρες το 24ωρο, 7 μέρες τη βδομάδα.
Τώρα, η Coca Cola αναβιώνει και την παραδοσιακή… γκαζόζα με τη νέα Sprite που προωθεί.