Περιγράφοντας το στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΗ για την επόμενη διετία 2025-2027, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Γιώργος Στάσσης μίλησε για την αξιοποίηση των συνεργειών με το δίκτυο του «Κωτσόβολου» που έχει εξαγοράσει η ΔΕΗ, αναφέρθηκε στην επέκταση του δικτύου, αλλά απέφυγε κάθε αναφορά σε στρατηγικές κινήσεις και πρόβλεψη εσόδων από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Η σιωπή μπορεί να κρύβει και εκπλήξεις που δεν θέλει, επί του παρόντος, να αποκαλύψει η διοίκηση της ΔΕΗ καθώς το πλάνο της επιχείρησης για τις τηλεπικοινωνίες προχωρεί ταχύτατα.
Για την ακρίβεια η ανάπτυξη του δικτύου fiber-to-the-home τρέχει με γρήγορους ρυθμούς και ήδη φτάνει σε 500.000 σπίτια και επιχειρήσεις.
Η διοίκηση της ΔΕΗ σχεδιάζει, στο τέλος του 2025, η θυγατρική της ΔΕΗ FiberGrid να έχει αναπτύξει δίκτυο FTTH σε 1,7 εκατ. νοικοκυριά.
Εφόσον διατηρηθούν οι σημερινοί ρυθμοί, δεν αποκλείεται να ξεπεράσει και αυτό το νούμερο. Εξίσου σημαντικό είναι πως η ΔΕΗ δαπανά για το δίκτυο λιγότερα κεφάλαια ανά χιλιόμετρο, από ό,τι αρχικά είχε υπολογίσει. Συνολικά, ο στόχος της ΔΕΗ είναι να προσφέρει κάλυψη με οπτική ίνα μέχρι το σπίτι σε 3 εκατ. νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα εντός της επόμενης πενταετίας.
Παράλληλα προετοιμάζεται για την είσοδό της και στη λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών καθώς θα λανσάρει εμπορικό προϊόν για οπτική ίνα στο αμέσως προσεχές διάστημα και σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές.
Μετά τις πρώτες… αναγνωριστικές κινήσεις η εμπορική αξιοποίηση του δικτύου οπτικών ινών αναμένεται περί τα μέσα του 2025 με στόχο η ΔΕΗ να κινηθεί επιθετικά και να κερδίσει μερίδια αγοράς σε ένα κομμάτι της αγοράς που όλοι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι προετοιμάζονται για μεγάλες κόντρες.