ΚΛΕΙΣΙΜΟ
One we won! First we take Manhattan...
prodeals

Η Αττική Οδός άλλαξε χέρια αλλά εξακολουθεί να δίνει μερίσματα στους πρωί παραχωρησιούχους

Η Αττική Οδός εξακολουθεί να… γεννά πλούσια μερίσματα για τους πρώην παραχωρησιούχους Ελλάκτωρ και Άβαξ, καθώς πλέον τα ηνία έχει αναλάβει η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ.

Το ΔΣ της εταιρείας αποφάσισε στις 29 Οκτωβρίου τη διανομή προσωρινού μερίσματος για το εννεάμηνο του 2024.

Το προμέρισμα είναι ύψους 40 εκατ. ευρώ και έρχεται να προστεθεί στα άνω των 500 εκατ. ευρώ που έχουν εισπράξει οι δύο όμιλοι από την Αττική Οδό τα τελευταία χρόνια.

Αξίζει να τονίσω, παράλληλα, ότι οι επιδόσεις της εταιρείας όλο και ανεβαίνουν.

Έτσι, στο φετινό εννεάμηνο έκανε τζίρο 171,18 εκατ. ευρώ, έναντι 158,83 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2023, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 102,82 εκατ. ευρώ, έναντι 82,95 εκατ. ευρώ πέρυσι, τα καθαρά (μετά φόρων) κέρδη σε 80,23 εκατ. ευρώ, έναντι 64,73 εκατ. ευρώ και τα EBITDA σε 129,82 εκατ. ευρώ έναντι 118,25 εκατ. ευρώ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυξημένο μαζί με τις άλλες επιδόσεις ήταν και το προμέρισμα των 40 εκατ. ευρώ, έναντι 35,12 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2023. Να θυμίσω ότι στη χρήση του 2023 η Αττική Οδός έκλεισε με τα έσοδα από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου να ανέρχονται σε 215 εκατ. ευρώ και τα κέρδη να φτάνουν σε επίπεδο ρεκόρ, με τα προ φόρων στα 107,7 εκατ. ευρώ και τα καθαρά στα 83,4 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα πλουσιοπάροχο ήταν και το συνολικό μεικτό μέρισμα των 82 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι Ελλάκτωρ και Αβαξ, για την περίοδο που διαχειρίστηκαν την Αττική Οδό, εκτός από το προμέρισμα, έχουν να λάβουν και έτερο μέρισμα, καθώς και τα κεφάλαια που έχουν εισφέρει στη εταιρεία. Οπότε οι εισπράξεις προβλέπεται να συνεχιστούν και το 2025. Όπως όλα δείχνουν, τα ρεκόρ είναι για να «σπάνε»…

Γιατί οι ξένοι αγοράζουν γνωστά και αναγνωρισμένα ελληνικά ιδιωτικά σχολεία

Ο καταλύτης που προκαλεί το ενδιαφέρον ξένων εκπαιδευτικών και μη οργανισμών για μερικά από τα πιο γνωστά και αναγνωρισμένα ιδιωτικά σχολεία είναι ο δρόμος που άνοιξε για ιδιώτες στην ανώτατη εκπαίδευση. Οι ξένοι επενδυτές αποσκοπούν πάνω στο καλό όνομα του σχολείου που απέκτησαν, να δημιουργήσουν σταδιακά έναν οργανισμό που θα παρέχει όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης και ταυτόχρονα με βελτίωση των εγκαταστάσεων να προσελκύσουν περισσότερους μαθητές. Αυτή είναι η βασική οικονομική στόχευση που έχουν οι επενδυτές που δεν φαίνεται να σχεδιάζουν αυξήσεις των διδάκτρων, τα οποία κυμαίνονται στα όρια των αντοχών των μεσαίων εισοδημάτων. Για τους ίδιους λόγους θέλουν οι οικογένειες που διαχειρίζονται αυτά τα σχολεία να παραμένουν ενεργές στο management προκειμένου να διασφαλίζεται η συνέχεια της καλής παράδοσης που συνοδεύει τα συγκεκριμένα σχολεία.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Η Αττική Οδός άλλαξε χέρια αλλά εξακολουθεί να δίνει μερίσματα στους πρωί παραχωρησιούχους

Η Αττική Οδός εξακολουθεί να… γεννά πλούσια μερίσματα για τους πρώην παραχωρησιούχους Ελλάκτωρ και Άβαξ, καθώς πλέον τα ηνία έχει αναλάβει η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ. Το ΔΣ της εταιρείας αποφάσισε στις 29 Οκτωβρίου τη διανομή προσωρινού μερίσματος για το εννεάμηνο του 2024. Το προμέρισμα είναι ύψους 40 εκατ. ευρώ και έρχεται να προστεθεί στα άνω των 500 εκατ. ευρώ που έχουν εισπράξει οι δύο όμιλοι από την Αττική Οδό τα τελευταία χρόνια. Αξίζει να τονίσω, παράλληλα, ότι οι επιδόσεις της εταιρείας όλο και ανεβαίνουν. Έτσι, στο φετινό εννεάμηνο έκανε τζίρο 171,18 εκατ. ευρώ, έναντι 158,83 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2023, ενώ τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 102,82 εκατ. ευρώ, έναντι 82,95 εκατ. ευρώ πέρυσι, τα καθαρά (μετά φόρων) κέρδη σε 80,23 εκατ. ευρώ, έναντι 64,73 εκατ. ευρώ και τα EBITDA σε 129,82 εκατ. ευρώ έναντι 118,25 εκατ. ευρώ. Αυξημένο μαζί με τις άλλες επιδόσεις ήταν και το προμέρισμα των 40 εκατ. ευρώ, έναντι 35,12 εκατ. ευρώ για το εννεάμηνο του 2023. Να θυμίσω ότι στη χρήση του 2023 η Αττική Οδός έκλεισε με τα έσοδα από την εκμετάλλευση του αυτοκινητοδρόμου να ανέρχονται σε 215 εκατ. ευρώ και τα κέρδη να φτάνουν σε επίπεδο ρεκόρ, με τα προ φόρων στα 107,7 εκατ. ευρώ και τα καθαρά στα 83,4 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα πλουσιοπάροχο ήταν και το συνολικό μεικτό μέρισμα των 82 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι Ελλάκτωρ και Αβαξ, για την περίοδο που διαχειρίστηκαν την Αττική Οδό, εκτός από το προμέρισμα, έχουν να λάβουν και έτερο μέρισμα, καθώς και τα κεφάλαια που έχουν εισφέρει στη εταιρεία. Οπότε οι εισπράξεις προβλέπεται να συνεχιστούν και το 2025. Όπως όλα δείχνουν, τα ρεκόρ είναι για να «σπάνε»…
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >