Το πραγματικό χάλι της ελληνικής οικονομίας φαίνεται από το γεγονός ότι όλοι επιχειρούν να εμφανίσουν ότι πωλούν προϊόντα σε εκπτώσεις… διαρκείας!
Στην αμερικανική αγορά, η «Μαύρη Παρασκευή» είναι η τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, αμέσως μετά τη γιορτή των Ευχαριστιών όπου οι έμποροι ξεστοκάρουν σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές ό,τι προϊόντα έχουν μείνει στις αποθήκες, προκειμένου να ανανεώσουν το εμπόρευμα για τη νέα χρονιά.
Στην Ελλάδα όμως, η Black Friday έγινε «Black Week» και τώρα πια «Black November».
Οι μεγάλες αλυσίδες έχουν αρχίσει ήδη τις προσφορές, με πρώτα τα Public, ενώ ήδη ο Κωτσόβολος προαναγγέλλει ένα μεγάλο γεγονός στο Mall αυτή την εβδομάδα.
Όλα τα εμπορικά καταστήματα ξεκινούν τις προσφορές τους αφού έτσι κι αλλιώς δεν θα πραγματοποιηθούν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου, ενώ όλοι προσπαθούν να εισπράξουν προκαταβολικά το «δώρο των εορτών» που οι καταναλωτές θα εισπράξουν στα τέλη Δεκεμβρίου.