Μετά το μεγάλο όπως αποδείχτηκε πολιτικό σκάνδαλο που αφορά το λογότυπο του μετρό της Θεσσαλονίκης η ΔΕΘ-Helexpo προκηρύσσει διαγωνισμό σχεδιασμού του επετειακού λογοτύπου των 100 χρόνων από την ίδρυσή της, με ημερομηνία υποβολής των προσφορών στις 20/12.
Ο εικαστικός διαγωνισμός εντάσσεται στο πλαίσιο των εορταστικών δράσεων, που θα πραγματοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025, με αφορμή τα 100 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας και είναι ανοιχτός σε επαγγελματίες (αρχιτέκτονες, γραφίστες, διαφημιστές, εικαστικούς κ.ά.), αποφοίτους, φοιτητές και σπουδαστές (Πολυτεχνείου, Καλών Τεχνών, Εικαστικών και άλλων συναφών σχολών), καθώς και σε ιδιώτες που επιθυμούν να συμμετάσχουν.
Οι συμμετοχές μπορούν να είναι ατομικές ή ομαδικές, χωρίς περιορισμό στον αριθμό μελών κάθε ομάδας, ενώ ο δημιουργός της πρότασης που θα κερδίσει το πρώτο Βραβείο θα λάβει χρηματικό έπαθλο ύψους 2.000 ευρώ, ενώ το δεύτερο και τρίτο Βραβείο θα συνοδεύονται από χρηματικό έπαθλο 1.000 ευρώ το καθένα.
Η ΔΕΘ-HELEXPO, με απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου, όρισε Οργανωτική και Κριτική Επιτροπή του διαγωνισμού, προκειμένου να διασφαλιστεί η υψηλή ποιότητα των συμμετοχών και να επιλεγεί ένα λογότυπο, το οποίο «θα αναδεικνύει την ιστορία, τις αξίες και την προσφορά του φορέα στην Ελλάδα και διεθνώς», όπως αναφέρεται.