Την πρώτη Πέμπτη μετά τις Ευρωεκλογές, δηλαδή στις 13 Ιουνίου, η νέα διοίκηση του ΟΣΕ θα παρουσιάσει το πλήρες σχέδιο αναδιοργάνωσης του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Είναι σημαντικό ότι το συγκεκριμένο σχέδιο υλοποιείται σε συνεργασία με τους Γαλλικούς Σιδηροδρόμους, στα πλαίσια διακρατικής συμφωνίας που υπέγραψε η κυβέρνηση.
Το έργο της ανάταξης του σιδηροδρομικού δικτύου ξεκινά από τη μόνιμη αποκατάσταση των ζημιών σε υποδομή, επιδομή και ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό. Προβλέπεται να επενδυθούν: 173,6 εκατ. ευρώ για τον κύριο άξονα, 192,2 εκατ. ευρώ για τη γραμμή Λάρισα – Βόλος, 57 εκατ. ευρώ για το τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα, και 2,5 εκατ. ευρώ για το τρενάκι του Πηλίου.
Το σχέδιο προβλέπει την ενοποίηση όλων των θυγατρικών του (ΓΑΙΑΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΟΣΕ) σ’ έναν φορέα. Η ΓΑΙΑΟΣΕ θα διατηρήσει την αυτονομία της μόνον στη διαχείριση των ακινήτων της ενώ θα παραχωρήσει στον νέο φορέα όλο το τροχαίο υλικό (αμφισβητούμενης ποιότητας) που σήμερα έχει στη διάθεσή της.