Η Ευρώπη βρίσκεται εν μέσω δύο μεγάλων πολεμικών συρράξεων και μιας σοβαρής οικονομικής κρίσης.
Ειδικά η ένταση στη Μέση Ανατολή αποδεικνύεται ότι προσλαμβάνει μόνιμα χαρακτηριστικά αλλά επιπλέον παγιώνει πρωτόγνωρες καταστάσεις στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα οι οποίες επηρεάζουν το κόστος και τον χρόνο διακίνησης αγαθών και εμπορευμάτων.
Ο επικεφαλής του Ομίλου JUMBO, Απόστολος Βακάκης, παρά το γεγονός ότι συνεχίζει να εμφανίζει αδιαλείπτως αύξηση τζίρου και κερδών, προειδοποιεί την αγορά ότι είναι λάθος να μετακυλίεται διαρκώς το αυξημένο κόστος στις πλάτες του καταναλωτή γιατί απλώς κάποια στιγμή ο καταναλωτής δεν θα αντέξει.
Γι’ αυτό ανακοίνωσε ότι επιλέγει να περιορίσει τα αποθέματά του, να μην αγοράζει (να μην προμηθεύεται) προϊόντα σε τιμές που δεν αντιστοιχούν στη εισοδηματική κατάσταση των καταναλωτών.
Κάτι ανάλογο είχε κάνει και στην περίοδο της πανδημίας του COVID, γεγονός που του απέφερε αύξηση των μεριδίων αγοράς