ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πρόεδρε, εσύ να κερδίζεις τα ράλι στις αναβάσεις κι όλα καλά!
prodeals

Οι Έλληνες καταναλωτές εμπιστεύονται την ΔΕΗ και όχι τους ιδιώτες προμηθευτές

Πάνω από τρεις ποσοστιαίες μονάδες κέρδισε η ΔΕΗ τον Ιούνιο στην αγορά ηλεκτρισμού, κάτι που πιστώνεται η εμπορική πολιτική της.

Η Επιχείρηση- όπως τον Ιούλιο, έτσι και τον Ιούνιο- είχε τη φθηνότερη κιλοβατώρα στα πράσινα τιμολόγια, με αποτέλεσμα να φύγουν καταναλωτές από τους ιδιώτες προμηθευτές και να μετακινηθούν στη ΔΕΗ.

Κάτι που -λίγο ως πολύ- στελέχη της αγοράς το είχαν προβλέψει λόγω των μεγάλων διαφορών στις χρεώσεις ηλεκτρικής ενέργειας.

Έτσι, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ανέβηκε κατά 3,18 μονάδες και έφτασε στο 52,23%, από 49,05%, ενώ οι ιδιώτες πάροχοι -που επέλεξαν τον προηγούμενο μήνα μία πιο επιθετική εμπορική πολιτική- είδαν το μερίδιό τους να μικραίνει.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Χρηματιστηρίου Ενέργειας, η Protergia έπεσε στο 15,05% (από 17,14% τον Μάιο), ο ΗΡΩΝ στο 11,24% ( από 12,30%), η Elpedison στο 6,14% από 6,18%) και η NRG στο 5,58% (από 5,86%).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η εμπιστοσύνη που τρέφουν οι καταναλωτές για την ΔΕΗ είναι μεγάλη, ο έρωτας κρατάει χρόνια και απόδειξη είναι ότι οι πελάτες διστάζουν να φύγουν από τη ΔΕΗ ακόμη και όταν διαπιστώνουν ότι το πράσινο τιμολόγιο -στο οποίο μετακινήθηκαν από αρχές του έτους- είναι από τα ακριβότερα της υπόλοιπης χρωματικής παλέτας (κίτρινα και μπλε).

Ο Νοέμβριος ήταν μήνας αποκάλυψης για τις εταιρείες πληροφορικής

Ο Νοέμβριος μέχρι σήμερα έχει αποδειχθεί μήνας αποκάλυψης για τις εταιρείες πληροφορικής, με σημαντική διψήφια πτώση όλων των μετοχών του κλάδου. Οι αναλυτές -ειδικά αυτή την περίοδο της μεγάλης γεωπολιτικής ανασφάλειας και των επιτοκιακών εκρήξεων- επικεντρώνονται πλέον όχι στον τζίρο και το ανεκτέλεστο υπόλοιπο των συμβάσεων, αλλά κυρίως στο «bottom line» του ισολογισμού της κάθε μιας κι αυτό οδηγεί σε περίεργα σκαμπανεβάσματα των μετοχών. Χωρίς αμφιβολία, ο κλάδος της Πληροφορικής είναι -μετά τις τράπεζες, φυσικά- ο μεγάλος πρωταγωνιστής της χρηματιστηριακής μας αγοράς. Εντυπωσιακές οικονομικές επιδόσεις, διαδοχικές επιχειρηματικές συμφωνίες, εξαγορές, συγχωνεύσεις και μια μεγάλη ουρά εταιρειών που θέλουν να μπουν στο Χρηματιστήριο. Κοινό μυστικό όλων των εταιρειών, η επιδίωξη να αναλάβουν πολλά και μεγάλα έργα, να αυξήσουν τον τζίρο και το ανεκτέλεστο υπόλοιπό τους, ανεξάρτητα από τη δυνατότητά τους να υλοποιήσουν τις συμβάσεις που υπογράφουν. Γι’ αυτό είναι πολύ συχνό το φαινόμενο να αναθέτουν την υλοποίηση των έργων σε μικρότερους υπεργολάβους και με τον τρόπο αυτόν να μειώνουν σημαντικά την πραγματική κερδοφορία τους.  
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Ο χειμώνας προβλέπεται βαρύς για την Γερμανία που δεν έχει ρωσικό φυσικό αέριο

Τα επίσημα στοιχεία του γερμανικού κράτους δείχνουν ότι καθώς μπαίνει για τα καλά ο χειμώνας, τα επίπεδα αποθήκευσης φυσικού αερίου έχουν μειωθεί στο 93,4%, είναι δηλαδή χαμηλότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι, αλλά και το 2022. Όταν ο χειμώνας γίνεται βαρύς, η Γερμανία χρησιμοποιεί τα αποθέματα φυσικού αερίου για να κρατά τις τιμές σε λογικά επίπεδα. Τα αποθέματα φέτος μειώνονται ραγδαία μετά τις παγωμένες θερμοκρασίες, την αυξημένη ζήτηση για θέρμανση και την ξηρασία του ανέμου που απαιτεί περισσότερη χρήση για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Πού θα βρει τώρα η Γερμανία τις απαιτούμενες ποσότητες φυσικού αερίου; Τουλάχιστον στην Ελλάδα, η κυβέρνηση Μητσοτάκη έκανε την απαραίτητη «στροφή» και αγοράζει περισσότερο φυσικό αέριο από από ότι προμηθεύονταν προ του ουκρανικού πολέμου.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Δεν υπάρχουν οι αλλαγές που ζήτησε η ΠΟΜΙΔΑ στην φορολογία των ακινήτων και των ενοικίων

Κατατίθεται σήμερα στην Ολομέλεια το νέο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης, με όλες τις γνωστές διατάξεις. Στο θέμα της φορολογίας των ακινήτων και των ενοικίων δεν υπάρχουν οι αλλαγές που ζήτησε η ΠΟΜΙΔΑ. Στο παρασκήνιο ωστόσο, έχει ξεκινήσει μια συζήτηση που μάλλον θα οδηγήσει σε τροπολογία της τελευταίας στιγμής. Είναι πολύ πιθανό, η τριετής απαλλαγή φόρου στα ενοίκια να ισχύσει και για ιδιοκτήτες που είχαν δώσει τα ακίνητά τους στη βραχυχρόνια μίσθωση (Airbnb κ.λπ.) όχι για 3 χρόνια, όπως προβλέπει το νομοσχέδιο, αλλά 2 ή ακόμη και 1 χρόνο. Τα υπόλοιπα θα προκύψουν από τη συζήτηση στη Βουλή, με αρχή την αυριανή ομιλία Χατζηδάκη και τις αντιδράσεις-προτάσεις της -νέας- αξιωματικής αντιπολίτευσης. Την Τετάρτη, κατατίθεται και ο Προϋπολογισμός του 2025 στη Βουλή, ενώ ταυτόχρονα θα δημοσιοποιηθεί μια Έκθεση της Κομισιόν που δείχνει ότι το 2017 η Ελλάδα έχανε το 30% των εσόδων της από ΦΠΑ και το 2024 μείωσε αυτό το ποσοστό των απωλειών στο μισό (14,9%), με στόχο το 9% έως το 2027 αν όχι νωρίτερα.  
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Η ΔΕΘ-Helexpo προκηρύσσει διαγωνισμό σχεδιασμού του επετειακού λογοτύπου των 100 χρόνων

Μετά το μεγάλο όπως αποδείχτηκε πολιτικό σκάνδαλο που αφορά το λογότυπο του μετρό της Θεσσαλονίκης η ΔΕΘ-Helexpo προκηρύσσει διαγωνισμό σχεδιασμού του επετειακού λογοτύπου των 100 χρόνων από την ίδρυσή της, με ημερομηνία υποβολής των προσφορών στις 20/12. Ο εικαστικός διαγωνισμός εντάσσεται στο πλαίσιο των εορταστικών δράσεων, που θα πραγματοποιηθούν καθ’ όλη τη διάρκεια του 2025, με αφορμή τα 100 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας και είναι ανοιχτός σε επαγγελματίες (αρχιτέκτονες, γραφίστες, διαφημιστές, εικαστικούς κ.ά.), αποφοίτους, φοιτητές και σπουδαστές (Πολυτεχνείου, Καλών Τεχνών, Εικαστικών και άλλων συναφών σχολών), καθώς και σε ιδιώτες που επιθυμούν να συμμετάσχουν. Οι συμμετοχές μπορούν να είναι ατομικές ή ομαδικές, χωρίς περιορισμό στον αριθμό μελών κάθε ομάδας, ενώ ο δημιουργός της πρότασης που θα κερδίσει το πρώτο Βραβείο θα λάβει χρηματικό έπαθλο ύψους 2.000 ευρώ, ενώ το δεύτερο και τρίτο Βραβείο θα συνοδεύονται από χρηματικό έπαθλο 1.000 ευρώ το καθένα. Η ΔΕΘ-HELEXPO, με απόφαση του διοικητικού της συμβουλίου, όρισε Οργανωτική και Κριτική Επιτροπή του διαγωνισμού, προκειμένου να διασφαλιστεί η υψηλή ποιότητα των συμμετοχών και να επιλεγεί ένα λογότυπο, το οποίο «θα αναδεικνύει την ιστορία, τις αξίες και την προσφορά του φορέα στην Ελλάδα και διεθνώς», όπως αναφέρεται.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >