Η σύμβαση για την 25ετή παραχώρηση της Αττικής Οδού στον Όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προβλέπει ότι, για τα επόμενα 5 χρόνια, τα βασικά διόδια για τα επιβατικά οχήματα δεν μπορούν να είναι υψηλότερα των 2,5 ευρώ.
Υπάρχει βέβαια ένας μηχανισμός υπολογισμού της ετήσιας τιμαριθμικής αναπροσαρμογής, όπως γίνεται και για τους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους, ο οποίος όμως πρέπει να εγκρίνεται από την εκάστοτε κυβέρνηση.
Τη νέα διοίκηση της Αττικής Οδού ωστόσο φαίνεται να απασχολεί ένα εξίσου σοβαρό πρόβλημα:
Πώς θα αποφευχθεί η συγκοινωνιακή συμφόρηση στην Αττική Οδό, τις μέρες και ώρες αυξημένης κίνησης.
Γι’ αυτό υπάρχουν εισηγήσεις για «πολυζωνική τιμολόγηση με κίνητρα», δηλαδή εκπτώσεις στα διόδια για όσους οδηγούς επιλέξουν να κυκλοφορούν όχι σε ώρες αιχμής (όπως π.χ. μεταξύ 8 και 9 το πρωί).
Ήδη έχουν παραγγείλει μια μεγάλη Συγκοινωνιακή Μελέτη, τα πορίσματα της οποίας θα αποτελέσουν οδηγό για τη νέα στρατηγική.