Επειδή στην Ελλάδα πολλές εταιρείες λόγω marketing φαίνεται να προσφέρουν στους πελάτες τους «λαγούς με πετραχήλια» καλό είναι να δούμε το παράδειγμα του που οδήγησαν τέτοιες πρακτικές στις ΗΠΑ.
H εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων HERTZ στην Αμερική είχε την φαεινή ιδέα να προσφέρει ένα πρωτοποριακό προϊόν που το ονόμασε «απεριόριστο».
Ένας πελάτης της όμως πήρε τις υποσχέσεις της Hertz τοις μετρητοίς και μέσα σ’ έναν μήνα ταξίδεψε με το αυτοκίνητο που νοίκιασε ούτε 10 ούτε 20 αλλά… 25.000 μίλια.
Ο πράκτορας που του νοίκιασε το αυτοκίνητο, για έναν μήνα, ισχυρίστηκε ότι η «πολιτική ορθής χρήσης» σημαίνει ότι ο κάθε πελάτης δικαιούται 100 μίλια την ημέρα.
Όπως φαίνεται σε ένα βίντεο TikTok που αργότερα έγινε viral, ο πράκτορας ισχυρίστηκε ότι ο πελάτης έπρεπε να οδηγεί μόνο 100 μίλια την ημέρα και γι’ αυτό τον χρέωσε 10.000$.«Ποτέ δεν υπέγραψα κάτι που να λέει ότι μπορώ να πάω μόνο 100 μίλια την ημέρα, ή ότι θα έπρεπε να πληρώσω περισσότερα», λέει ο πελάτης στο βίντεο.
«Αλλά επίσης ποτέ δεν υπέγραψες τίποτα που να λέει ότι θα σου επιτραπεί να οδηγήσεις 25.000 μίλια σε έναν μήνα», του απαντά ο πράκτορας.
«Όχι, το απεριόριστο είναι 100.000 μίλια» αντιλέγει ο πελάτης. Ο πράκτορας απείλησε να καλέσει την αστυνομία αν ο πελάτης φύγει χωρίς να πληρώσει.
Τελικά παρεμβαίνουν τα κεντρικά της HERTZ με την εταιρεία να υποχωρεί και να ζητά συγνώμη από τον πελάτη της. Το πρόβλημα μεταφέρθηκε στο τμήμα marketing που είχε τη φαεινή ιδέα να διαφημίσει ενοικίαση αυτοκινήτου με «απεριόριστη» χρήση…
Επειδή λοιπόν τέτοια πράγματα συμβαίνουν κατά κόρον στην Ελλάδα με εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ή με εταιρείες ηλεκτρικού ρεύματος, καλό θα είναι να σταματήσουν και να είναι πιο σαφείς στα προϊόντα που πουλάνε, ειδικά μέσω τηλεφωνικών κλήσεων όπου υποτίθεται καταγράφονται και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε δικαστήρια.