Μπορεί το σεισμογενές ρήγμα να μην έχει βυθίσει -ακόμα- τη Σαντορίνη, «βύθισε» όμως το τουρισμό της.
Κατά τη πασχαλινή περίοδο επιβεβαιώθηκαν οι χειρότεροι φόβοι των επιχειρηματιών του νησιού, οι οποίοι είδαν τα έσοδά τους να μειώνονται έως και 50% σε σχέση με πέρυσι, αφού τουρίστες δεν έβλεπαν «ούτε με το κυάλι.»
Η μείωση, μάλιστα, θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη, αν τα υπερπολυτελή ξενοδοχεία του νησιού δεν είχαν κατεβάσει τις τιμές τους σε επίπεδα… hostel στο Μεταξουργείο, αφού λίγες ημέρες πριν το Πάσχα οι ξενοδόχοι του νησιού μιλούσαν για πτώση 70% στις κρατήσεις για Απρίλιο-Μάιο, η οποία όπως σημείωναν ήταν χειρότερη και από αυτή του κορωνοϊού.
Κι όλα αυτά τη στιγμή που η σεισμική δραστηριότητα δεν φαίνεται να κοπάζει, αφού σημειώθηκαν νέοι σεισμοί 4+ Ρίχτερ την Κυριακή και την Τρίτη.
Αν αυτό συνεχιστεί, τότε προβλέπεται ένα εφιαλτικό καλοκαίρι για τους επιχειρηματίες του νησιού, οι οποίοι πέρυσι «γκρίνιαζαν» για… υπερτουρισμό αλλά φέτος παρακαλάνε τους τουρίστες.
Η στήλη πάντως οφείλει να δώσει τα εύσημα στην Ιωάννα Τούνη, η οποία ήταν η μόνη influencer που στήριξε το νησί σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, διοργανώνοντας αποστολή-καμικάζι με πολλά μοντέλα για τη καμπάνια της νέας collection μαγιό της εταιρίας της.