Η δεύτερη συνέχεια του θρυλικού «Εξολοθρευτή», «Εξολοθρευτής 2: Μέρα Κρίσης» κέρδισε συνολικά 52 εκατομμύρια δολάρια μόνο κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου προβολής της, ενώ για την εποχή της δημιουργίας της το 1991.
Η ταινία δημιουργήθηκε σε λιγότερο από δύο χρόνια
Με το που ο Κάμερον υπέγραψε το συμβόλαιο για τη δημιουργία του Τ2 ο ιδρυτής της εταιρείας παραγωγής Carolco ανακοίνωσε δημοσίως ότι η ταινία θα κυκλοφορήσει στις αρχές Ιουλίου του 1991. Ο Κάμερον και η ομάδα του δηλαδή είχαν κάτι λιγότερο από δύο χρόνια, για την ακρίβεια 20 μήνες, για να ολοκληρώσουν την παραγωγή της.
Τα οπτικά εφέ της κόστισαν τρεις φορές τον προϋπολογισμό του πρώτου Εξολοθρευτή
Επειδή ο Κάμερον έγραψε όλες τις σκηνές της ταινίας, η παραγωγή ήταν σχετικά ομαλή, αν και τελικά (ίσως αναπόφευκτα) ξεπέρασε τον προϋπολογισμό. Το κόστος των 42 οπτικών εφέ που δημιουργούνται από υπολογιστή στην ταινία ξεπέρασε ολόκληρο τον προϋπολογισμό του πρώτου Terminator, καθώς συνολικά, ο προϋπολογισμός για το T2 ήταν περίπου τρεις φορές μεγαλύτερος από την πρώτη ταινία.
Για την τελική σκηνή χρειάστηκαν 17 χλμ. καλωδίων
Η τελική σκηνή κυνηγιού γυρίστηκε στον αυτοκινητόδρομο Λος Άντζελες- Λονγκ Μπιτς, απαιτώντας ηλεκτρικά καλώδια 17 χλμ. για να φωτιστούν επαρκώς ο δρόμος και τα αυτοκίνητα.
Η επεξεργασία της ταινίας ολοκληρώθηκε λίγες ώρες πριν την κυκλοφορία της αφίσας της
Μετά την ολοκλήρωση των γυρισμάτων, ο αγώνας για τον Κάμερον και την ομάδα του δόθηκε για την ολοκλήρωση του μοντάζ της ταινίας, συμπεριλαμβανομένων όλων των οπτικών εφέ και των μικρών λεπτομερειών που θα έκαναν τη διαφορά. Ο ίδιος έχει δηλώσει ότι πραγματοποίησε τις τελευταίες πινελιές λίγες ώρες πριν την εκτύπωση των αφισών της ταινίας για την προώθησή της στα θέατρα και τους κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο.
Η ταινία έβγαλε τα χρήματά της πριν καν κυκλοφορήσει
Παρά το σχετικά προσιτό της budget η ταινία κάλυψε σε μεγάλο βαθμό το κόστος της πριν ακόμη πραγματοποιηθεί η πρεμιέρα της στους κινηματογράφους. Τα δικαιώματα παγκοσμίως πωλήθηκαν για 65 εκατομμύρια δολάρια, τα δικαιώματα βίντεο για 10 εκατομμύρια δολάρια και τα δικαιώματα τηλεόρασης για 7 εκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, ήταν τότε η πιο ακριβή ταινία που είχε δημιουργηθεί ποτέ (χωρίς την προσαρμογή της για τον πληθωρισμό).