Ο γνωστός ηθοποιός Τάσος Χαλκιάς, δηλώνει άγνοια για τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει ο Πέτρος Φιλιππίδης, ξεκαθαρίζοντας ότι ο ίδιος δεν είχε ιδέα για τις συμπεριφορές που του αποδίδονται.
«Όχι, δεν ήξερα τίποτα» λέει χαρακτηριστικά ο ηθοποιός.
Ειδικότερα, ερωτηθείς σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Λοιπόν» αν έχει επικοινωνήσει με τον Πέτρο Φιλιππίδη, μετά τις καταγγελίες για σεξουαλική κακοποίηση που είδαν το φως της δημοσιότητας, ο Τάσος Χαλκιάς ξεκαθαρίζει:
«Όχι, δεν έχω επικοινωνήσει μαζί του από τότε που άρχισε να διαφαίνεται κάτι τέτοιο. Το θέμα, όμως, δεν είναι αν έχω επικοινωνήσει ή όχι. Έναν άνθρωπο τον οποίο γνωρίζεις από τα παλιά, θα μπορούσες να του τηλεφωνήσεις, έστω για να τον ρωτήσεις για όλα αυτά που ακούγονται. Άρα έχεις λόγο να επικοινωνήσεις. Εγώ δεν το έκανα.
Όσο καλά κι αν νομίζεις ότι ξέρεις έναν άνθρωπο, πάντα υπάρχουν οι κλειστές πόρτες και παράθυρα. Όταν ο άνθρωπος αποσύρεται, στα ιδιαίτερα διαμερίσματα του και τα σφραγίζει, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι γίνεται πίσω από αυτά.
Άρα λοιπόν να αφήσουμε αυτή την καραμέλα και το παραμύθι “ξέρατε και δεν μιλάγατε”. Όχι, δεν ήξερα τίποτα! Δεν αποποιούμαι καμία ευθύνη. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που λένε πως όλοι είχαμε υποψιαστεί τι γίνεται. Εγώ συναναστρέφομαι τους ανθρώπους της δουλειάς μου, στη δουλειά μου, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Άρα αυτή η καραμέλα να φύγει από πάνω μου, δεν έχω σχέση με όλα αυτά».
«Οι άνθρωποι αυτοί παρέβησαν κάποιους νόμους. Εφόσον ωστόσο, είναι ακόμα υπόδικοι, σύμφωνα με τη δικαιοσύνη έχουν το τεκμήριο της αθωότητας. Ναι, είναι προφυλακιστέοι, αλλά υπόδικοι. Όταν γίνει η δίκη και θα έχουμε το αποτέλεσμα της, τότε θα μιλήσουμε εκ του ασφαλούς» τονίζει επίσης ο Τάσος Χαλκιάς.
Τέλος, ερωτηθείς αν θεωρεί ότι «χτυπήθηκε» όλο το θέατρο εξαιτίας μιας μειονότητας, είναι κάθετος: «Το θέατρο δεν χτυπήθηκε από κανέναν. Είναι μια έννοια σπουδαία και κανένας από αυτούς που εργάζονται στο θέατρο δεν είναι ικανός να το χτυπήσει. Το θέατρο είναι καταδικασμένο να ζήσει και θα ζήσει. Κανείς δεν είναι ικανός να το καταδικάσει σε αφάνεια».