Με αργά αλλά σταθερά βήματα επεκτείνεται τους τελευταίους μήνες το Netflix στο χώρο του gaming, με την τελευταία του κίνηση να είναι η απόκτηση του πρώτου του αξιόλογου στούντιο ανάπτυξης.

Παράλληλα η δημοφιλία του Squid Game έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο αφού σήμερα μάθαμε επίσημα πως έγινε η πιο δημοφιλής σειρά της υπηρεσίας μέσα σε 17 μέρες από την κυκλοφορία του.

Και αυτό είναι ένα γεγονός που δεν μπορεί να το αγνοήσει το Netflix και επεξεργάζεται πώς θα το εκμεταλλευτεί πλήρως. Μα φυσικά με ένα επίσημο βιντεοπαιχνίδι για το Squid Game. Τις προθέσεις του streaming κολοσσού αποκάλυψε ο Minyoung Kim, αντιπρόεδρος του Περιεχομένου στην Ασία, μιλώντας σε συνέντευξή του στο Hollywood Reporter, λέγοντας πως το Netflix ενδιαφέρεται να μετατρέψει το “Παιχνίδι του Καλαμαριού” σε videogame. Xωρίς ωστόσο, να διευκρινίζει εάν θα πρόκειται για μια mobile κυκλοφορία τύπου “Stranger Things 3” ή ένα κανονικό παιχνίδι για κονσόλες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τις πληροφορίες αυτές επιβεβαιώνει ουσιαστικά και ένας insider της βιομηχανίας, ο Tom Henderson του Dualshockers, ο οποίος αναφέρει πως βρίσκεται υπό ανάπτυξη ένα παιχνίδι “Squid Game”.